Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

24.03.2014

Fazer sasniedz apgrozījuma rekordu sīvas konkurences apstākļos

Fazer Grupa 2013.gadu noslēgusi, sasniedzot līdz šim lielāko pārdošanas apjomu grupas vēsturē – 1,7 miljardus eiro, kas ir par 2,3% vairāk nekā 2012.gadā, liecina uzņēmuma pagājušā gada finanšu rezultāti.

Kā norāda Fazer Grupas prezidents Kristofs Fitctums (Christoph Vitzthum), panākumu pamatā bijusi drosmīga rīcība, paplašinot darbību gan jaunajos tirgos, gan jaunu produktu un pakalpojumu segmentā, kā arī mērķtiecīga jaunu produktu izstrāde un ieviešana tirgū. 

Fazer Grupas peļņa no pamatdarbības pērn bijusi 49 miljoni eiro, kas ir par 19,6 miljoniem eiro mazāk nekā 2012. gadā, un tas pamatā saistāms ar uzņēmuma apjomīgajām investīcijām Norvēģijā, iegādājoties Skandinavisc Mat Invest, kā arī moderno auzu dzirnavu izveidi Somijā, Lahti.

Uzskaitot grupas ietvaros paveikto aizvadītajā gadā, uzņēmuma vadība vienlaikus akcentē virkni pasākumu korporatīvās sociālās atbildības jomā, lai patērētājus nodrošinātu ar tādiem produktiem un pakalpojumiem, kas ilgtermiņā uzlabo dzīves kvalitāti. 

Tā, piemēram, Fazer ražotnes Zviedrijā ražošanas atkritumu apjoms pērn, salīdzinot, ar 2011. gadu, samazināts par vairāk nekā 25%, bet Somijas ražotnē – par 23%. 2012. gada beigās Fazer arī uzsāka projektu ar nolūku mazināt atkritumu un kaitīgo notekūdeņu apjomu ražotnēs Krievijā. 2013. gadā aptuveni 53% no uzņēmuma patērētās enerģijas bija no atjaunojamiem resursiem.

Arī Fazer Latvija, kurš pērn strādājis ar 18,41 miljonu eiro apgrozījumu, pagājušajā gadā veicis vairākas nozīmīgas aktivitātes atbildīgas uzņēmējdarbības ietvaros. Īstenots Ogres ražotnes energoefektivitātes celšanas projekts, piesaistot Eiropas Savienības līdzfinansējumu. Šī investīcija ilgtermiņā dos iespēju būt saudzīgākiem pret apkārtējo vidi un vienlaikus samazināt apkures izmaksas.

“Atskatoties uz pagājušā gada veikumu jāteic, ka savu galveno uzdevumu - uzlabot rentabilitāti - esam īstenojuši. Mūsu mērķis ir augt ilgtermiņā, un pērn ir daudz padarīts, lai darba augļus baudītu nākamajos gados. Atbildīga uzņēmējdarbība ir pamats izaugsmei,” vērtē Fazer Latvija rīkotājdirektors Edmunds Jansons. 
Viņš arī norāda, ka Fazer, tāpat kā citi maiznieki, grib celt maizes vērtību. Gan stāstot un skaidrojot maizes uzturvērtību un garo maizes tapšanas ceļu, gan piedāvājot jaunus, veselīgus produktus. Fazer Dzīvā maižu saimi pircēji jau ir novērtējuši, un ir liels gandarījums par tik daudz pozitīvām atsauksmēm par jauno Fazer Select maižu saimi, kuras lojālo pircēju loks arvien palielinās. Tas tikai vēlreiz apliecina to, ka arvien vairāk uzmanību pievēršam tam, ko ēdam – gan attiecībā uz kvalitāti, gan uzturvērtību. 
“Ja runājam par šī gada plāniem, tad viens no galvenajiem uzdevumiem ir meklēt jaunas iespējas, kā paaugstināt efektivitāti. Lielā konkurence maizes tirgū motivē būt aktīvākiem un inovatīvākiem. Mēs strādājam ar domu, ka izaicinājumi dod jaunas iespējas,’’ ir pārliecināts E. Jansons.



Baiba Gulbe

  

Vēl ziņas

Aizvadīts jau 3.starptautiskais konkurss ”Learn, Know, Do, Can, Show”
Veiksmīgi noslēgusies AEHT sagatavošanas konference Rīgā
Latvijas pavāru elite nu jau trešo reizi startē Bocuse d’Or Eiropas atlasē, Pasaules prestižākajā pavāru konkursā!
Inovatīvs sadarbības projekts - mobilā mācību lietotne viesmīlības nozarē
Kas drošāks- steiks vai nageti


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts