Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Raksti

07.02.2012

10 viesmīlības noteikumi

 
1. Ievēro savu viesi
2. Radi pozitīvu iespaidu, esi laipns un izpalīdzīgs
3. Izrādi interesi
4. Attaisno klienta cerības
5. Atvieglo klienta lēmumus
6. Izvairies pārkāpt klienta neizteikto cenu limitu
7. Radi klientam patīkamas atmiņas
8. Ievēro! Klients atcerēsies ne tikai patīkamo, bet arī slikto pieredzi
9. Ja gadās kļūda,  risini to pirmais, un  negaidi vai  klients to pamanīs
10. Atcerieties savu viesi, lai nākamreiz spētu viņu sveicināt jau personīgi

  

Saistītie raksti

12 . novembris plkst. 18:30 Viskija degustācija ar Ansi Ancovu – Slaveno viskiju Grants valstībā
Pavāru klubs tiekas ar produktu kvalitātes konkursa 2020 zelta diploma ieguvējiem
Vērtīgākie stiprie dzērieni pasaulē 2016. gadā
Garšīgi, viegli pagatavojami kruasāni (recepte)
Aizsērējusi kanalizācija – jācīnās ar cēloņiem nevis sekām


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts