Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Raksti

07.02.2012

10 viesmīlības noteikumi

 
1. Ievēro savu viesi
2. Radi pozitīvu iespaidu, esi laipns un izpalīdzīgs
3. Izrādi interesi
4. Attaisno klienta cerības
5. Atvieglo klienta lēmumus
6. Izvairies pārkāpt klienta neizteikto cenu limitu
7. Radi klientam patīkamas atmiņas
8. Ievēro! Klients atcerēsies ne tikai patīkamo, bet arī slikto pieredzi
9. Ja gadās kļūda,  risini to pirmais, un  negaidi vai  klients to pamanīs
10. Atcerieties savu viesi, lai nākamreiz spētu viņu sveicināt jau personīgi

  

Saistītie raksti

Viesību galda klāšana un viesu vietu iedalīšana
Mišelina restorānu eksperts „piešķir” zvaigzni restorānam Rīgā
Gastronomiskās tendences 2016
Vaniļa - pieprasītākā garša pasaulē
2019. gadā sasniegts augstākais ārvalstu ceļotāju skaits un izdevumu apjoms Latvijā


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts