Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Raksti

07.02.2012

10 viesmīlības noteikumi

 
1. Ievēro savu viesi
2. Radi pozitīvu iespaidu, esi laipns un izpalīdzīgs
3. Izrādi interesi
4. Attaisno klienta cerības
5. Atvieglo klienta lēmumus
6. Izvairies pārkāpt klienta neizteikto cenu limitu
7. Radi klientam patīkamas atmiņas
8. Ievēro! Klients atcerēsies ne tikai patīkamo, bet arī slikto pieredzi
9. Ja gadās kļūda,  risini to pirmais, un  negaidi vai  klients to pamanīs
10. Atcerieties savu viesi, lai nākamreiz spētu viņu sveicināt jau personīgi

  

Saistītie raksti

«SUMMERTIME – aicina Inese Galante»: mūzikas svētku kulminācija festivāla Galā koncertā
Ziemassvētku kokteilis
Virtuves trauku pārvērtības
Viļņas Kaziuko gadatirgus: amatnieku un dažādu tautu kulinārijas festivāls
Izmēģiniet jaunu, ērti online programmu savam biznesam absolūti bezmaksas!


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts