Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Raksti

07.02.2012

10 viesmīlības noteikumi

 
1. Ievēro savu viesi
2. Radi pozitīvu iespaidu, esi laipns un izpalīdzīgs
3. Izrādi interesi
4. Attaisno klienta cerības
5. Atvieglo klienta lēmumus
6. Izvairies pārkāpt klienta neizteikto cenu limitu
7. Radi klientam patīkamas atmiņas
8. Ievēro! Klients atcerēsies ne tikai patīkamo, bet arī slikto pieredzi
9. Ja gadās kļūda,  risini to pirmais, un  negaidi vai  klients to pamanīs
10. Atcerieties savu viesi, lai nākamreiz spētu viņu sveicināt jau personīgi

  

Saistītie raksti

Šefpavāra Artūra Taškāna recepte
Rudens semestris bārmeņu skolā turpinās!
Multipack. Iepakojumu materiāli, vienreizējie trauki - visplašākais sortiments (video)
Jaungada apņemšanās ikdienas maltītē, iesaka veselīga uztura lietpratēja Dita Lase
Uztura mācība. Produkti, kas var aizvietot kafiju


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts