Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

08.01.2016

Svētku laikā pieaudzis pieprasījums pēc ātri pagatavojamiem gaļas produktiem

Pērn decembrī, salīdzinot ar šo pašu periodu 2014.gadā, ievērojami pieaudzis Latvijas iedzīvotāju pieprasījums pēc viegli un ātri pagatavojamiem gaļas produktiem, liecina uzņēmuma „HKScanLatvia” (bijušais „Rīgas Miesnieks”) pārdošanas dati. 

Būtisks pārdošanas rādītāju pieaugums šajā periodā bijis vērojams gan uzņēmuma pārstāvētā zīmola „Rīgas Miesnieks”, gan zīmola „Tallegg” produkcijai – uzkodām un cepeškrāsnī pagatavojamai gaļai.

Lai arī pēdējo gadu laikā mūsdienu aizņemtajā ikdienā pakāpeniski arvien vairāk attīstās tendence maltīšu pagatavošanai izmantot kvalitatīvus, taču ātri un ērti pagatavojamus gaļas produktus, 2015.gada decembrī uzņēmums novērojis jo īpaši augstu iedzīvotāju aktivitāti. Salīdzinājumā ar gadu iepriekššajā svētku mēnesī ir vairākkārtēji pieaudzis pieprasījums pēc cepeškrāsnī pagatavojamiem vistas un cūkgaļas produktiem.

„Gada nogalē cilvēki ir aizņemtāki nekā citkārt, jo ir jāpabeidz vēl visi iesāktie darbi, jāsarūpē dāvanas, jāgatavojas svētku pasākumiem, kā arī jāveic citi pienākumi. Vienlaikus saglabājas vēlme pēc kvalitatīvas un gardas, taču ērti pagatavojamas maltītes. 

To apliecina arī mūsu uzņēmuma decembra pārdošanas dati – pircēji labprāt izvēlas jau mūsu pārtikas tehnologu izstrādātos un sagatavotos gaļas produktus, pašiem cilvēkiem atliek vien tos ielikt cepeškrāsnī un baudīt maltīti ģimenes lokā. Tādējādi būtiski tiek ietaupīts laiks ēdiena sagatavošanai, vienlaikus neatsakoties no kvalitatīvas maltītes,” pārdošanas rezultātus skaidro Heino Lapiņš, „HKScanLatvia” Pārdošanas un mārketinga vadītājs.

Salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu2015.gada decembrī visstraujāk pieauguši pārdošanas apjomi „Tallegg” zīmola produkcijai, un vispopulārākie produkti šajā laikā bijuši cepeškrāsnī pagatavojamie cāļu pusstilbi ar lēcām un cāļu šķiņķi barbekjū marinādē. 

Savukārt no zīmola „Rīgas Miesnieks” produktu sortimenta pircēji svētku laikā visbiežāk priekšroku devuši bekona rullīšiem ar sīpoliem un Ziemassvētku cepetim ar plūmēm, kā arī citiem cepeškrāsnī pagatavojamiem cūkgaļas produktiem. 

Steidzīgajā ikdienā, kā arī, gādājot svētku mielastu, 2015.gada decembrī, salīdzinot ar gadu iepriekš, pieaudzis pieprasījums arī pēc vistas gaļas un cūkgaļas uzkodām. „Rīgas Miesnieka” salami desas sasniegušas jaunu pārdošanas rekordu, savukārt no „Tallegg” produktiem vispieprasītākie bijuši jaunumi - cāļa gaļas mini nageti un cepti cāļa pusspārni. 

„Līdz ar pārmaiņām cilvēku dzīvesveidā populārākas kļūst arī jaunas gaļas kategorijas – bekons, lēni gatavotiprodukti, griezta gaļa šķēlītēs, gaļas bumbiņas un kotletītes, kā arī uzkodas, kas jo īpaši populāras ir svētku periodā. Tāpat plašajā gaļas produktu piedāvājumā iedzīvotāji arvien vairāk uzticas uzņēmumiem ar tradīcijām un pārbaudītām vērtībām. 

Tieši šī iemesla dēļ „Rīgas Miesnieka” cīsiņiem un desām pērn saglabājās iepriekšējos gados sasniegtieaugstie pārdošanas rādītāji,” stāsta Heino Lapiņš, „HKScanLatvia” Pārdošanas un mārketinga vadītājs.

Izvērtējot līdzšinējās gaļas produktu patēriņa tendences Latvijā, uzņēmums „HKScanLatvia” prognozē, ka arī 2016.gadā Latvijas iedzīvotājiem gaļa paliks viena no iecienītākajām maltītēm. 

Tieši tādēļ uzņēmums šogad turpinās pievērst lielu uzmanību sortimenta paplašināšanai un jaunu produktu izstrādei atbilstoši patērētāju vēlmēm un nostiprināt savu tirgus pozīciju kā vienam no lielākajiem gaļas pārstrādes uzņēmumiem Latvijā.




Lelde Sāre – Jansone

  

Vēl ziņas

Recepte: Roberto Meloni gatavo pastu krēmīgā diļļu mērcē
Latvieši ik gadu izdzer vairāk nekā 1,5 miljonus tasīšu kafijas
Latvijas dabas tūrisma piedāvājums pārsteidz britu tūroperatorus
Ādažu čipsi un Selga triumfē “Gada augu produkts 2023" aptaujā
Svinēsim Jāņus Dzegužkalnā!


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts