Šonedēļ norisināsies izstāde “ITB BERLIN 2016”
Apjomīgajā Latvijas stendā strādās speciālisti no 14 nozares biedrībām, asociācijām, pašvaldību nodibinājumiem un komercuzņēmumiem.
“ITB Berlin 2016” notiks no 9. līdz 13. martam Berlīnes kongresu un izstāžu centrā, ar izvērstu programmu un kvalitatīvu dalībnieku un apmeklētāju skaitu apliecinot sevi kā vienu no nozīmīgākajiem nozares sarīkojumiem visā pasaulē.
LIAA Tūrisma departamenta Tūrisma mārketinga nodaļas vadošā eksperte Anita Priedīte uzsver: “Izstādi “ITB” nevar uzskatīt par Vācijas sarīkojumu.
Berlīnē sapulcējas visa pasaule,izstādē ir pārstāvēti 5 kontinenti un tajā piedalās 185 valstis. Ir būtiski, lai Latvijas pārstāvji dotos uz “ITB” ar iepriekš sagatavotu tikšanos sarakstu, jo katram izstādes profesionālajam apmeklētājam tikšanos kalendārs ir saplānots līdz minūtei. Nejaušas veiksmīgas iepazīšanās tur notiek reti.”
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) Tūrisma departaments, pārņēmis Tūrisma attīstības valsts aģentūras funkcijas, organizēs nacionālo stendu “ITB” ar jau tradicionālu vērienu. Stends būs 70 kvadrātmetru liels (patērētāju izstādēs ierasti pietiek ar 40 kvadrātmetru lielu stendu), un tajā strādās pārstāvji no Rīgas tūrisma attīstības biroja, Vidzemes tūrisma asociācijas, Kurzemes tūrisma asociācijas, Gaujas Nacionālā parka tūrisma biedrības, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas, SIA “Super Duper”, SIA “Mogotel”, SIA Baltic Travel Sevices”, SIA “HWS Management”, SIA “Via Baltic”, SIA “Lienes apartamenti”, SIA “Latvia Tours”, SIA “Baltijas ceļojumu grupa” un SIA “3K Management”.
Izstāde “ITB” šogad svin 50. gadskārtu. Tai par godu organizēta plaša kampaņa “Ar mīlestību no Berlīnes”. Izstādes rīkotāji nav apjukuši no konkurentiem – interneta un cipartehnoloģijām. Gluži otrādi – “ITB” dibinātājs Manfrēds Bušs (Manfred Busche) apgalvo, ka jauno tehnoloģiju laikmetā ilgošanās pēc gadskārtējās saredzēšanās Berlīnē tikai pieaug: “Tāda ģimenes tikšanās, kāda notiek “ITB” reizi gadā, kur viens otram ielūkojas acis un paspiež roku, ir absolūta nepieciešamība.”
Pērn “ITB Berlin” piedalījās apmēram 10 tūkstoši dalībnieku, apmeklētāju skaits sasniedza 175 tūkstošus, no kuriem 115 tūkstoši bija nozarē strādājoši profesionāļi. Izstādi Vācijas galvaspilsētā tradicionāli apmeklē vairāki tūkstoši mediju pārstāvju.
Inta Briede