Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

27.10.2015

Latvijas tūrisma nozarei Zviedrija ir nozīmīgs tirgus

Latvijas stendā senioru izstādē Stokholmā apmeklētāji stāstīja gan par saviem ceļojumu iespaidiem mūsu zemē, gan vaicāja par jaunāko tūrisma piedāvājumu.

Vairāku gadu gaitā tā jau kļuvusi par tradīciju – vecākajai zviedru paaudzei rīkotajā izstādē „Seniormässan Stockholm” rīkot Latvijas stendu un sniegt tajā informāciju par mūsu valsts tūrisma piedāvājumu šai mērķauditorijai.

Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) tūrisma tirgus speciāliste Inguna Žīgure uzsver: “Zviedrija ir Latvijas tūrisma nozares prioritārs tirgus, un īpaša uzmanību tiek veltīta zviedru sirmgalvjiem, kuru skaits arvien pieaug un kuriem ceļošana ir neatņemama dzīves sastāvdaļa. Tas bija labi redzams arī šajā izstādē, kur zviedru senioriem interese par aktuālo piedāvājumu bija liela.”

„Seniormässan Stockholm 2015” notika no 20. līdz 22. oktobrim. Stendā strādāja Zemgales un Kurzemes tūrisma asociāciju pārstāvji.  

Evita Valtere, Liepājas reģiona Tūrisma informācijas biroja speciāliste, stāsta: “Stenda apmeklētājiem bija dažādi mērķi. Vieni vēlējās pastāstīt par pozitīvo pieredzi, kādu bija ieguvuši, apmeklējot Latviju. Otri gribēja noskaidrot gan vispārīgu, gan gluži praktisku informāciju par naktsmītnēm Latvijā, sabiedrisko transportu, apskates vietām, drošību valstī un daudz ko citu.”

Pēc liepājnieces vārdiem, liela interese zviedriem bijusi par Rīgu un tās apkārtni, kā arī par īsiem divu vai triju dienu braucieniem ārpus galvaspilsētas. Interesanti arī, ka viņi labprātāk ceļotu ar vilcienu nekā autobusu.

Tukuma tūrisma informācijas centra darbiniece Agnese Atte atzīst, ka zviedru seniori ir nozīmīga Kurzemes reģiona tūrisma mērķauditorija un tāpēc piedalīšanās izstādē bijusi vērtīga. Speciāliste pārliecinājusies, ka “būtu nepieciešams viņus īpaši uzrunāt ar speciāli šai mērķauditorijai veidotu piedāvājumu viņu valodā un materiāliem būtu jābūt košiem un uzmanību piesaistošiem.

Stendā tika dalītas Rīgas un Latvijas tūrisma kartes, kā arī citi nozares izdevumi. Izstādi apmeklēja vairāk nekā 12 tūkstoši interesentu.


 Inta Briede   

  

Vēl ziņas

Aizvadīts jau 3.starptautiskais konkurss ”Learn, Know, Do, Can, Show”
Veiksmīgi noslēgusies AEHT sagatavošanas konference Rīgā
Latvijas pavāru elite nu jau trešo reizi startē Bocuse d’Or Eiropas atlasē, Pasaules prestižākajā pavāru konkursā!
Inovatīvs sadarbības projekts - mobilā mācību lietotne viesmīlības nozarē
Kas drošāks- steiks vai nageti


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts