Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

23.08.2013

“Latvijas balzams” peļņa pirmajā pusgadā pieaug par trešdaļu

Šī gada pirmajā pusgadā Baltijas lielākā alkoholisko dzērienu ražotāja AS “Latvijas balzams” (LB) neauditētā peļņa ir sasniegusi 1.4 miljonus latu, kas ir par 30% vairāk nekā 2012.gada attiecīgajā periodā.

 Finanšu rezultātu pieaugums ir sasniegts pateicoties mērķtiecīgai eksporta programmas izpildei stratēģiskajos tirgos un produktu portfeļa attīstībai. Uzņēmuma neauditētais apgrozījums pusgadā ir 32.5 miljoni latu, kas ir par 2.6% vairāk nekā pērn pārskata periodā.

“Sasniegtais ir mērķtiecīga darba rezultāts. Mēs ražojam vairāk nekā simts dzērienu zīmolus, balstoties uz vietējā un eksporta tirgu pieprasījumu. 

Šo produktu kvalitāti un meistaru izcilību apliecina arī panākumi starptautiskos konkursos - šogad ar izcilību Londonā un Losandželosā ir novērtēti: kafijas liķieris “Moka”, “Rīgas Melnais balzams” un degvīns “Riga Black Vodka”, kas sekmīgi konkurē gan pašmājās, gan eksporta tirgos,” pirmo sešu mēnešu panākumus vērtē LB valdes priekšsēdētājs Guntis Āboltiņš - Āboliņš.

2013. gada pirmajā pusgadā galvenie eksporta virzieni ir bijuši Baltijas valstis, Krievija, Vācija un Skandināvija, paralēli apgūstot jaunus tirgus kā, piemēram, Ķīna. Ievērojamākais pārdošanas apjoma pieaugums sasniegts Krievijā un Latvijas beznodokļu zonā.

Pirmajā pusgadā AS “Latvijas balzams”, kā viens no lielākajiem nodokļu maksātājiem, valsts budžetā nodokļos ieskaitījis 21.4 miljonus latu, tajā skaitā 15.9 milj. latu kā akcīzes nodokli.

“Otrajā pusgadā turpināsim darbu pie produktu portfeļa pilnveidošanas vietējam un eksporta tirgus pieprasījumam. Esam izvirzījuši sev ambiciozus mērķus eksporta apjoma palielināšanai Krievijā, noslēdzot sadarbības līgumu ar Krievijas alkohola tirgus līderi. 

Lai paaugstinātu ražošanas procesu efektivitāti un optimizētu loģistikas izmaksas, turpināsim investēt inovatīvu un videi draudzīgu risinājumu ieviešanā,” plāno Guntis Āboltiņš - Āboliņš.

Uzņēmums ir apliecinājis mērķtiecīgu sadarbību un atklātu komunikāciju ar saviem klientiem, piegādātājiem, sadarbības partneriem un iedzīvotājiem, pakāpjoties ikgadējā Reputācijas TOPa vērtējumā un ierindojoties godpilnajā 15. vietā starp 100 uzņēmumiem ar labāko reputāciju valstī, kā arī iekļuvis 25 labāko Latvijas eksportētāju vidū pēc kustības “The Red Jackets” veiktā pētījuma rezultātu apkopojuma.


Dana Hasana

  

Vēl ziņas

Recepte: Roberto Meloni gatavo pastu krēmīgā diļļu mērcē
Latvieši ik gadu izdzer vairāk nekā 1,5 miljonus tasīšu kafijas
Latvijas dabas tūrisma piedāvājums pārsteidz britu tūroperatorus
Ādažu čipsi un Selga triumfē “Gada augu produkts 2023" aptaujā
Svinēsim Jāņus Dzegužkalnā!


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts