Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

06.03.2013

Eksporta tirgos arvien vairāk patērē „Spilvas” ābolu biezeņus un salātu mērces

Uzņēmuma „Spilva” lielākās eksportēto produktu grupas 2012. gadā bija – deserti un salātu mērces (dresingi). 

2012. gada gaitā abās grupās vērojams eksporta apjomu pieaugums: deserti eksportēti par 46,8%; salātu mērces – par 18,0% vairāk nekā iepriekšējā gadā. 

Eksporta tirgos vislielākais pārdošanas apjomu palielinājums 2012. gadā bija „Ābolu biezenim ar persikiem un saldo krējumu”; pārdots vairāk nekā 50 000 vienību, kas veido 131,5% pieaugumu.

„Lielāko daļu no saldās grupas (desertu) pārdotākajiem produktiem veido ābolu biezeņi, kurus jau vairāk nekā 10 gadus eksportējam uz Krieviju salīdzinoši lielos apjomos. 

Nesen uzsākām ābolu biezeņu eksportu uz Ukrainu, kā arī biezeņi tiek eksportēti uz Īriju, Lielbritāniju. Saldajai grupai ir potenciāls kļūt par „Spilvas” produktu, kas vairāk tiek ražots eksportam, nevis patēriņam Latvijā. 

2012. gada laikā eksporta tirgos arvien pieaug interese par „Spilvas” salātu mērcēm. Konkrēti var izcelt „Salātu Balzamiko mērci”, kura Krievijā, Ukrainā, Baltkrievijā ir pārdošanas Topu virsotnēs,” informē „Spilvas” mārketinga direktore Dana Erciņa - Užāne.

„Spilvas” Top 3 produktu grupas eksporta tirgos:

1. Saldā grupa (deserti);
2. Salātu mērces (dresingi);
3. Tomātu mērces.

„Spilvas” Top 3 – produktu pārdošanas pieaugums eksporta tirgos:

1. „Ābolu biezenis ar persikiem un saldo krējumu”;
2. „Gurķu - sinepju salāti”;
3. „Ābolu biezenis ar banāniem un saldo krējumu”.

„Ābolu biezeņu pārdošanas apjomu eksporta tirgos noteikti veicina šī produkta pieejamība vienā no lielākajām Krievijas mazumtirdzniecības ķēdēm – „Ašan” (Ашан); tas ceļ produktu atpazīstamību un veicina pārdošanu,” skaidro „Spilvas” mārketinga direktore.

„Spilvas” Top 3 produkti, kuru eksports uzsākts 2012. gadā:

1. „Dzērveņu mērce”;
2. „Ābolu biezenis ar smiltsērkšķiem un saldo krējumu”;
3. „Ābolu biezenis ar mellenēm un saldo krējumu”.

„Spilvas” produkcijas kopējais eksporta apjoms aizvadītajā 2012. gadā veidoja 2,01 miljonu latu. Salīdzinot ar iepriekšējo – 2011. gadu, „Spilvas” eksporta apjomu pieaugums ir vērojams 7% apmērā. Straujāk augošie eksporta tirgi 2012. gadā bija – Kirgizstāna (+289,2%), Lielbritānija (+255,9%) un Ukraina (+68,4%).

Ēdienu un ēdiena piedevu ražotājuzņēmums „Spilva” ir viens no vadošajiem augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmumiem Baltijā, kas savu produkciju realizē arī eksporta tirgos gan rietumos, gan austrumos. Uzņēmuma sortimentā ietilpst deviņas ēdienu un ēdiena piedevu kategorijas: tomātu mērces un kečupi; majonēzes; dresingi; konservēti dārzeņi; ievārījumi un deserti; mārrutki un sinepes; zupas un otrie ēdieni; dzērieni; garšvielas.



Andris Zeļenkovs

  

Vēl ziņas

AEHT 37. ikgadējā konference un sacensības Rīgā noslēdzas ar emocionālu un svinīgu apbalvošanas ceremoniju
Pavāru konkursā Global Chef Challenge Latvijas komandai izcils sniegums
Pirmo reizi Rīgā – sarunu un ēdienu festivāls Liels & Vegāns
Rīga kļūst par starptautiskās AEHT ikgadējās konferences un profesiju konkursu norises vietu!
Zināmi konkursu Latvijas Gada Pavārs 2024 un Pavārzellis rezultāti


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts