Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

07.06.2019

Amber Beverage Group ir apņēmības pilna kļūt par 1 miljarda koncernu

Amber Beverage Group (ABG) koncerns savā 2018. gada finanšu pārskatā paziņo par ieņēmumu pieaugumu 15% apmērā. Apgrozījuma pieaugumu veicinājusi mērķtiecīgi turpinātā koncerna izaugsme un attīstība, kļūstot no Baltijā bāzēta dzērienu uzņēmumu grupas par patiesi globālu spēlētāju alkoholisko dzērienu ražošanā, izplatīšanā, mazumtirdzniecībā un loģistikā.

“Šis ir bijis dažādu izaicinājumu, jaunas pieredzes un apsveicamu rezultātu gads,” stāsta Amber Beverage Group izpilddirektors Seymour Ferreira. “Šī gada laikā esam pievienojuši grupai jaunus ražošanas uzņēmumus, jaunus izplatīšanas kanālus, kā arī vairākus zīmolus, pārveidojot ABG no Baltijā bāzētas uzņēmumu grupas līdz vadošajam dzērienu koncernam, kas spēj nodrošināt izcilu servisu un zīmolu pieredzi mūsu klientiem un patērētājiem visā pasaulē,” atzīmēja Ferreira.

“Salīdzinot 2018. gada finanšu rezultātus ar iepriekšējiem gadiem, varam viennozīmīgi apgalvot, ka uzņēmumu iegādes darījumi viennozīmīgi veicinājuši papildu 5% jeb 10,4 miljonu eiro pienesumu kopējiem ieņēmumiem,” norādīja Ferreira.

2018. gada februārī ABG pabeidza vienas no Igaunijas senākās ražotnes Remedia iegādi. Aprīlī ABG palielināja savu līdzdalības daļu Lielbritānijā bāzētā dzērienu vairumtirdzniecības uzņēmumā Cellar Trends, savukārt jau maijā ABG pieteica sevi Austrālijas tirgū, iegādājoties Think Spirits, kas ir viens no lielākajiem neatkarīgajiem alkoholisko dzērienu izplatītājiem valstī, kapitāldaļu kontrolpaketi. Oktobrī ABG ieguva kontrolpaketi Permalko, vecākajā degvīna ražotnē Krievijā, kas sniedza iespēju ABG portfelim pievienot tādus labi pazīstamus degvīna zīmolus kā Gradus® un Russkij Rezerv®, kā arī papildus 3 miljonus 9 litru kastu apgrozījuma.

Kamēr ABG galvenajam aktīvam – vienam no senākajiem Krievijas degvīna zīmoliem Moskovskaya® Vodka– koncerns ir uzstādījis ambiciozu attīstības mērķi līdz 2022. gadam sasniegt pārdošanas apjomus 1 miljona 9 litru kastu apmērā, Latvijā labi pazīstamais Rīgas Melnais Balzams® arī apliecina teicamu rentabilitāti. Jaunākie kompānijas zīmoli – Cross Keys Gin® džins un Rooster Rojo® tekila ik ceturksni apgūst jaunus pasaules tirgus, savukārt pirmais dzirkstošais vīns, kas filtrēts caur zeltu, Cosmopolitan Diva® turpina rast jaunus sadarbības partnerus tā realizācijai visā pasaulē.

“Fokusēšanās uz mūsu zīmolu izplatīšanu un tirgus apguves stratēģiju dos mums iespēju uzlabot grupas kopējo efektivitāti gan Baltijas valstīs, gan pasaules tirgos. Mēs plānojam palielināt arī ražošanas kapacitāti, pievēršot papildus uzmanību iepirkumiem, darbu plānošanai un infrastruktūras uzlabošanai,” sacīja Ferreira. “Šīs aktivitātes dos mums spēku nākamo četru gadu laikā kļūt par viena miljarda eiro apgrozījuma koncernu,” sacīja Seymour Ferreira.


Sabīne Rutka 

  

Vēl ziņas

Aizvadīts jau 3.starptautiskais konkurss ”Learn, Know, Do, Can, Show”
Veiksmīgi noslēgusies AEHT sagatavošanas konference Rīgā
Latvijas pavāru elite nu jau trešo reizi startē Bocuse d’Or Eiropas atlasē, Pasaules prestižākajā pavāru konkursā!
Inovatīvs sadarbības projekts - mobilā mācību lietotne viesmīlības nozarē
Kas drošāks- steiks vai nageti


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts