Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Raksti

11.09.2015

Viesmīlības industrija

Viesmīlības industrijas nosaukumā ir ietverts tās galvenais fokuss: klientu apmierinātība. Lielākoties viesmīlības industrija ir balstīta uz atpūtu un luksusu, nevis pamata vajadzību apmierināšanu. 

Šo industriju virza un tā ir atkarīga no spēcīgas ekonomikas, tādēļ ekonomiskie cikli mēdz spēcīgi to ietekmēt. Neatkarīgi no ekonomiskās situācijas industrijas pārstāvju mērķis ir maksimizēt klientu skaitu visos biznesa sektoros.

Viesmīlības industriju iedala trīs kategorijās: naktsmītnes, ēdieni un dzērieni , ceļošana un tūrisms. Viesnīcas  ietilpst naktmītņu kategorijā, taču ir cieši saistīts ar pārējiem sektoriem. Laba viesnīcu biznesa pamatā jābūt ērtībām, efektivitātei un gādībai par klientu. Tūristi un citi hoteļu klienti augstu novērtē pārdomātu servisu un laipnību. 

Izcila apkalpošana ir vērtīga konkurētspējīgā priekšrocība jebkurai viesnīcai, tāpat kā tās lokācija. Lai uzsāktu saimniecisko darbību viesnīcu industrijā, pastāv arī barjeras, kas lielā mērā atkarīgas no konkurences līmeņa un nepieciešamo investīciju pieejamības.

Ir viesnīcas, kuras izturējušas laika pārbaudījumus un izaugušas par globāliem zīmoliem. Šie zīmoli ir kombinācija no viesnīcas vēstures, arhitektūras un slaveniem viesiem.  Klāt nāk arī fakts, ka 133 miljoni tiešsaistes viesnīcu meklējumi rotē ap 70 autoritatīvām viesnīcu ķēdēm, no kurām apskatīsim populārākās. 

Hilton Hotels
Nav pārsteigums, ka Hilton viesnīcu nokļuvusi šī saraksta augšgalā – tas ir vispopulārākais viesnīcu zīmols pasaulē ar 550 īpašumiem (viesnīcas un kūrorti) vairāk nekā 80 pasaules valstīs. Hilton ir ievērojams ar savu HHonor lojalitātes programmu, kas saviem uzticamākajiem klientiem sniedz īpašus piedāvājumus ar Hilton partneriem- aviosabiedrībām, kredītkaršu kompānijām un pat mazumtiedzniecības veikaliem. Hilton viesnīcas un kūrorti ir plaši pazīstami ar savu globālo SPA konceptu, kas ir standards visos to īpašumos. 

Four Seasons
Šī kanādiešu viesnību vadības kompānija ir kļuvusi par vienu no uzticamākajiem zīmoliem pasaulē. Ar 90 īpašumiem 36 valstīs, Four Seasons jeb Četri gadalaiki veido uzņēmējdarbības modeli, kurā lielākā daļa no viesnīcām pieder nekustamo īpašumu aģentiem, kurus tikai apsaimnieko  Four Seasons personāls. 

Viesnīca Golden Triangle („Zelta Trijstūris”) Taizemē jau trešo gadu pēc kārtas tiek nominēta kā labākā no Four Seasons viesnīcām pasaulē.


Ritz-Carlton



Ritz-Carlton vada 84 luksusa viesnīcas 26 pasaules valstīs. Kompānija ir dibināta 1983.gadā un kopš tā laika attīstījusies, lai kļūtu par globālu līderi – tā ir saņēmusi neskaitāmus apbalvojumus esot par zelta standartu viesmīlībā un vairākas reizes nosaukta par vienu no  
labākajām viesnīcām pasaulē.








Linda Rubene

  

Saistītie raksti

Pētījums: Šogad biežāk ceļot apņēmušies 38% Latvijas iedzīvotāju
webapmaciba.lv
Atvērtās dienas laukos 10.–13. jūnijā
Garda mērce (recepte)
Uztura mācība. Vitamīnu superkokteiļi enerģijai un spēkam


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts