Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Raksti

06.07.2015

10 likumi klienta laimei

1. ievērojiet savu viesi
2. radiet pozitīvu pirmo iespaidu
3. attaisnojiet klienta cerības
4. samaziniet klienta pūles, lai viņam būtu pēc iespējas ērtāk
5. atvieglojiet klienta lēmumu
6. pievērsiet uzmanību klienta uztverei
7. izvairieties pārkāpt klienta neizteikto cenu limitu
8. radiet klientam patīkamas atmiņas
9. atcerieties, ka klients atcerēsies ne tikai patīkamo, bet arī sliktu pieredzi, ja tādu radīsiet
10. iegaumējiet savu viesi, lai nākamreiz spētu viņu sveicināt jau personīgāk

  

Saistītie raksti

Uztura speciāliste: gaļa ir efektīvāks dzelzs avots nekā augu valsts produkti
Baltijas vīnzinis 2012 ir latvietis Jānis Kaļķis
Rabarberu sezona ir klāt (receptes)
Inovācija! "Quisk Oven Fries" ir pirmie krāsnī visātrāk pagatavojamie frī kartupeļi
Mišelina restorānu eksperts „piešķir” zvaigzni restorānam Rīgā


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts