Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Raksti

06.07.2015

10 likumi klienta laimei

1. ievērojiet savu viesi
2. radiet pozitīvu pirmo iespaidu
3. attaisnojiet klienta cerības
4. samaziniet klienta pūles, lai viņam būtu pēc iespējas ērtāk
5. atvieglojiet klienta lēmumu
6. pievērsiet uzmanību klienta uztverei
7. izvairieties pārkāpt klienta neizteikto cenu limitu
8. radiet klientam patīkamas atmiņas
9. atcerieties, ka klients atcerēsies ne tikai patīkamo, bet arī sliktu pieredzi, ja tādu radīsiet
10. iegaumējiet savu viesi, lai nākamreiz spētu viņu sveicināt jau personīgāk

  

Saistītie raksti

Mācību centrs „BUTS” mūžizglītības projekta ietvaros aicina viesmīlības un tūrisma jomā strādājošiem apgūt specifiskas iemaņas.
5. janvāris Plkst. 18:00 Jaunākās Veģetārās virtuves receptes.
Pašceptu dāvaniņu pagatavošana un iesaiņošana
Viesiztabas Kazarmās kursu kalendārs marts-aprīlis
Semināri no 2.- 29. maijam


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts