Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Raksti

06.07.2015

10 likumi klienta laimei

1. ievērojiet savu viesi
2. radiet pozitīvu pirmo iespaidu
3. attaisnojiet klienta cerības
4. samaziniet klienta pūles, lai viņam būtu pēc iespējas ērtāk
5. atvieglojiet klienta lēmumu
6. pievērsiet uzmanību klienta uztverei
7. izvairieties pārkāpt klienta neizteikto cenu limitu
8. radiet klientam patīkamas atmiņas
9. atcerieties, ka klients atcerēsies ne tikai patīkamo, bet arī sliktu pieredzi, ja tādu radīsiet
10. iegaumējiet savu viesi, lai nākamreiz spētu viņu sveicināt jau personīgāk

  

Saistītie raksti

Balzams mundrumam nav tas pats kas balzams matiem jeb Neparasti jautājumi, ko „Latvijas balzams’’ saņem no patērētājiem un partneriem
Pasākums gardēžiem- Rīgas svētku restorāns
Radisson Blu Rīdzene Hotel aicina 31.12.16. sagaidīt Jauno gadu elegantajā restorānā “Piramīda”
Tipiskais ziemeļu augs – bērzs
Pārtikas un dzērienu izstāde SMAK 2020


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts