Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Raksti

06.07.2015

10 likumi klienta laimei

1. ievērojiet savu viesi
2. radiet pozitīvu pirmo iespaidu
3. attaisnojiet klienta cerības
4. samaziniet klienta pūles, lai viņam būtu pēc iespējas ērtāk
5. atvieglojiet klienta lēmumu
6. pievērsiet uzmanību klienta uztverei
7. izvairieties pārkāpt klienta neizteikto cenu limitu
8. radiet klientam patīkamas atmiņas
9. atcerieties, ka klients atcerēsies ne tikai patīkamo, bet arī sliktu pieredzi, ja tādu radīsiet
10. iegaumējiet savu viesi, lai nākamreiz spētu viņu sveicināt jau personīgāk

  

Saistītie raksti

Akreditētā Rīgas Ekonomikas un Biznesa skola piedāvā apgūt aktuālas profesijas
Atklājam trīs desertu receptes no aizvadītās Restorānu nedēļas ēdienkartes
Kartupeļu klimpas ar bekonu (recepte)
Masļeņica un slāvu tirgus Kalnciema kvartālā
Balzamiko etiķis


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts