Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Raksti

06.07.2015

10 likumi klienta laimei

1. ievērojiet savu viesi
2. radiet pozitīvu pirmo iespaidu
3. attaisnojiet klienta cerības
4. samaziniet klienta pūles, lai viņam būtu pēc iespējas ērtāk
5. atvieglojiet klienta lēmumu
6. pievērsiet uzmanību klienta uztverei
7. izvairieties pārkāpt klienta neizteikto cenu limitu
8. radiet klientam patīkamas atmiņas
9. atcerieties, ka klients atcerēsies ne tikai patīkamo, bet arī sliktu pieredzi, ja tādu radīsiet
10. iegaumējiet savu viesi, lai nākamreiz spētu viņu sveicināt jau personīgāk

  

Saistītie raksti

Šefpavārs Gints Aizupietis 18.novembrī iesaka izvēlēties mazāk ierastus Latvijas produktus
Izdevīgas cenas Waring® produkcijai no Baltic Master
Gemoss grantu konkurss veselīgu, oriģinālu produktu ideju autoriem
Pavasarī iesakām vairāk ēst maurlokus (recepte)
RTAB aicina uz otro tūrisma nozares vebināru


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts