Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

13.11.2014

Meklējot jaunas tirgus iespējas, uzmanības centrā - ProWine 2015

Vai jūs meklējat ātru pieeju tirgum, biznesa iespējam, jaunumiem un tendencēm? Tādā gadījumā „ProWine“, kā vadošā starptautiskā izstāde pasaulē, ir domāta tieši jums! 

Tas ir ne vien ikgadējs notikums ar lielāko ārzemju dalībnieku (82%) un apmeklētāju (45%) īpatsvaru, bet arī ir un paliks ekskluzīvi rezervēts pasākums vienīgi nozares pārstāvjiem un tirdzniecībā ieinteresētajiem. 

Tas ir visefektīvākais veids, kā sasniegt intensīvu pieredzi – atmosfērā, kurā var iegūt noderīgus kontaktus bez aizkavēšanās un pilnībā koncentrēties uz biznesu. 

Šis ir iemesls, kāpēc ikgadēji Diseldorfa ir vīnu pasaules uzmanības centrā. 

„ProWine“ izstādē tiek pārstāvēti šādi nozares segmenti:
 Vīni no visām pasaules būtiskajām vīnu audzēšanas valstīm un reģioniem 
 Specialitātes stiprie alkoholiskie dzērieni no visas pasaules
 Nozarei nozīmīgie aksesuāri
Šos segmentus pārstāv 4 830 kompānijas, kas ņēma dalību „ProWine 2014“, no kurām 845 no Vācijas un 3 985 no:




„ProWine 2015“ izstādē, kas norisināsies no 15. līdz 17. martam Diseldorfā, Vācijā, paredzēts vēl lielāks dalībnieku skaits. 

Šī, 2014.gada, „ProWine“ apstiprināja tendenci – starptautiskā vairumtirdzniecība, mazumtirdzniecība un specializētā mazumtirdzniecība jau atkal bija lielākās apmeklētāju grupas, kam seko restorānu un viesnīcu industrijas pārstāvji. 

Vairāk nekā 70% no tiem ieņem vadošās pozīcijas savos uzņēmumos. 

Apmeklētāji vislielāko interesi izrāda par vīniem no Vācijas, Itālijas un Francijas – tās ir arī valstis, kuru iedzīvotāji ņem vislielāko dalību izstādē. 


Galvenie iemesli, kāpēc cilvēki apmeklē „ProWine“:

 Satikt esošos piegādātājus un biznesa partnerus – 39%
 Inovācijas/tendences – 36%
 Atrast jaunus piegādātājus un biznesa partnerus – 31%
 Gatavošanās pirkuma lēmumam – 18%
 Pirkums/pasūtījums – 14%



Turklāt divas trešdaļas no visiem apmeklētājiem, kas meklēja jaunus biznesa partnerus, izstādē spēja izveidot jaunas, nozīmīgas biznesa attiecības.

Augstāko novērtējumu no apmeklētājiem saņēma arī ekskluzīvie šovi un visaptverošā pasākumu programma, kas ikgadēji norisinās „ProWine“ izstādē. 

Tie bija ne vien 300 degustācijas un semināri, sastopami dalībnieku stendos, kas tika uzņemti ar dzīvu interesi, bet arī “Champagne Lounge”, kurā debitēja 60 veidu šampanieši, un Centrālā Degustāciju zona, kas tika ļoti iecienīti.

Stipro alkoholisko dzērienu hallē 2014.gadā  “FIZZZ Lounge” prezentēja dārza dzērienus jeb “garden drinks” – dzērieni, kas apvieno stipros alkoholus ar svaigām dārzeņu sulām.  Stipro alkoholisko dzērienu zonā ar 400 dalībnieku stendiem figurē arī plašs liķieru, tradicionālo brendiju un starptautisku klasiku klāsts, tendences un inovācijas bāru kultūrā, kas papildinātas ar aizraujošiem paraugdemonstrējumiem.

2015. gadā „ProWine“ no jauna piedāvās aizraujošu pasākumu programmu, kas tiek organizēta pilsētas mērogā. Tajā piedalīsies  Diseldorfas restorāni un vietējie vīna tirgotāji, apvienojoties zem iniciatīvas “ProWein goes City” jeb „ProWine iziet pilsētā“. Gūstiet priekšstatu par Diseldorfas plaukstošo ēdināšanas nozari, atklājiet visdažādākās vīna garšas, ēdienkartes un someljēru ballītes – izvēle epikūriskiem vakara pasākumiem ir milzīga!


Vēl šīs tēmas raksti:

http://www.horeca.lv/zinas/kinas-vadosa-specializeta-izstade-prowine-china-2014-parsteigs-jau-saja-novembri

http://www.horeca.lv/zinas/prowein-2015-tas-ir-jaunas-iespejas-un-biznesa-kontakti-nozares-parstavjiem

Linda Rubene







  

Vēl ziņas

Vai Latvijā ražotie sieri der restorānu ēdienkartē
PVD atklāj nelegālus medījumu gaļas produktu ražošanas uzņēmumus
“Rīgas Melnais Balzams” aktīvi startē ASV tirgū
Rīgā tūristu skaits palielinājies
Restorānu ceļveža White Guide Baltic-30 labākie Baltijas restorāni


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts