Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Raksti

26.09.2016

IIKO - jaunums restorānu biznesam

Latvijas tirgu plašu popularitāti iegūst vietējiem uzņēmējiem jauna restorānu automatizācijas sistēma iiko (aiko). Dažas nedēļas atpakaļ iiko partneris Latvijā SMARTTEK MIXTURE rīkoja semināru, kas bija veltīts programmas jaunumiem, lai ar tiem iepazītu Latvijas restorātorus. Šajā rakstā Jūs uzzināsiet, kas bija pieaicināts kā semināra vadītājs un kāda noderīga informācija tika pasniegta semināra laikā.

Īpašais viesis no iiko galvenā ofisa par restorānu biznesa jaunumiem. 
11.augustā Rīgā notika piegādes optimizācijas un lojalitātes instrumentu seminārs HoReCa tirgum, kuru rīkoja kompānija SMARTTEK MIXTURE. Par semināra vadītāju tiek pieaicināts viens no iiko kompānijas vadošiem darbiniekiem – Michail Nemtsan (Михаил Немцан). Mihails ir projektu vadītājs iiko Delivery gatavo ēdienu piegādes automatizācijas produktu kompleksa un pavisam jaunas bonusu un depozītu sistēmas iiko Card 5 izstrādē.

Mihails izstāstīja, cik svarīgi ir būt konkurentiem priekšā, padarot piedāvājumu Jūsu viesiem aizvien daudzveidīgāku, paplašinot izvēles iespēju. Piegāde un lojalitātes programma, kuri iegūst arvien lielāku popularitāti restorātoru vidū, drīz vien būs ne tikai Jūsu priekšrocība, bet arī obligāts punkts Jūsu pakalpojumu sarakstā. 

Tieši tāpēc ir svarīgi izvēlēties tādu sistēmu, kas ļaus bez jebkādiem ierobežojumiem ieviest jaunievedumus, nepieliekot lielas pūles un neatraujoties no pamatdarba. 

iiko Delivery un iiko Card 5 – Latvijā jauni restorānu biznesa novirzieni, kuri ļaus restorānam uzlabot piedāvāto pakalpojumu klāstu.

Ja Jūsu restorānā jau darbojas piegādes sistēma, tad droši vien bieži esat saskaries ar problēmām saistībā ar to: kurjeri bieži kavē, piegādes laiks ir neprecīzs, virtuve nespēj izpildīt visus pasūtījumus – rezultātā iegūstam neapmierinātu, sliktākā gadījumā pazaudētu klientu.

iiko Delivery izstrādātājiem ir risinājums šīm problēmām. iiko Delivery optimizē maršrutus un piegādes laiku, ļauj pareizi sadalīt kurjerus un atvieglot virtuves darbu. Ar šo sistēmu piegādes servisa līmenis vairākkārt pieaug. Sistēmai ir klientu bāze, kuru mīļākie ēdieni paliek vēsturē, un arī “melnais saraksts” ne pārāk pieklājīgu pasūtītāju atzīmēšanai. 

Sistēma seko līdzi pasūtījumam no tā pieņemšanas brīža un pagatavošanas sākuma līdz pat gatavā ēdiena nodošanai kurjeram un piegādei līdz laimīgam klientam. Darba devējs un menedžeris vienmēr var sazināties ar kurjeru, redz viņa pārvietojumu un nestandarta situācijas gadījumā var laicīgi noreaģēt. 

Lai vēl vairāk paaugstinātu klienta lojalitāti, izņemot iespēju pasūtīt ēdienu uz mājām, ir jāsniedz atlaižu un akciju sistēma, ko arī piedāvā iiko Card 5.

Sistēma palīdz palielināt vidējo čeku un pastāvīgo klientu skaitu, iegūt informāciju par viesiem un sekot līdzi statistikai, kā arī laicīgi izsūtīt potenciāliem viesiem piedāvājumus. Sistēma darbojas, izmantojot magnētiskās kartes un mobilo aplikāciju.

Sekojiet līdzi SMARTTEK MIXTUREj aunumiem.
KompānijaSMARTTEKMIXTUREun iiko sistēma Latvijas tirgū ir jau no šī gada februāra. Regulāra iiko sistēmas papildināšana ar jaunām iespējām un funkcionalitāti ļauj iet kopsolī ar laiku, attīstoties līdz ar automatizācijas sistēmu prasību paaugstināšanos. Šādus seminārus ir plānots veikt regulāri, palīdzot restorātiem būt informētiem par jaunumiem un laicīgi uzlabot savu sniegto pakalpojumu kvalitāti.


  

Saistītie raksti

Noslēdzies starptautiskais bārmeņu konkurss “Riga Black Balsam Global Cocktail Challenge 2016”
Marta mēneša tēma- Francija. airBaltic atklās tiešo reisu Rīga-Bordo
Daži interesanti fakti par pankūkām
7 fakti, ko tu nezināji par kruasāniem
Garšu baudījum un ziemas tradīciju svinēšana UNESCO Pasaules mantojuma pērlē, Kuldīgā


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts