Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Raksti

05.05.2017

HoReCa ABC - Viesmīlības skola

  • Viesmīlim jābūt ar labām komunikācijas spējām, labām attiecībām gan ar restorāna viesiem, gan restorāna virtuvi;
  • Protams, labs restorāns ir labs pavārs, bet viesmīlim ir ne mazāka loma, jo pavārs var ļoti labi pagatavot, bet viesmīlim ir jānodrošina kvalitatīva apkalpošana;
  • No viesmīļa ir atkarīga naudas plūsma restorānā;
  • Pie laba viesmīļa nāk savs klientu loks;
  • Ja ir laba apkalpošana, tad klienti nāk atkārtoti;
  • Viesmīlis ir kā mārketinga rīks;
  • Viesmīlim ir liela atbildība, jāizprot klients, jājūt situācija, kurā brīdī piedāvāt kafiju, desertu utt.., Klients jārespektē;
  • Ja klientam ir jāgaida, tad viesmīlis ir vainīgs;
  • Apkalpojot viesmīlis nedrīkst teikt- "nezinu", "nevaru" un tml., piemēram, ja klients jautā, "kas jums ir garšīgs", tad nav vēlams atbildēt "nezinu" ;
  • Viesmīlim ir regulāri jāpapildina savas zināšanas.Svarīgs ir rī restorāna vadības ieguldījums un atbalsts viesmīļu izglītošanā;
  • Laipnība, ieinteresētība, pozitīva attieksme, no viesmīļa puses, nekad nevar būt par daudz.
Horeca
     

  

Saistītie raksti

Mācību centrs „BUTS” mūžizglītības projekta ietvaros aicina viesmīlības un tūrisma jomā strādājošiem apgūt specifiskas iemaņas.
Kā radīt Latte Art
Maizes lietošanas paradumi Latvijā
Ekoprodukts – kā to atpazīt
Aizved savējos uz restorānu, palīdzi citiem tikt uz skolu


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts