Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Raksti

25.03.2019

Horeca ABC-10 viesmīlības noteikumi

1. Ievēro savu viesi
2. Radi pozitīvu iespaidu, esi laipns un izpalīdzīgs
3. Izrādi interesi 
4. Attaisno klienta cerības
5. Atvieglo klienta lēmumus
6. Izvairies pārkāpt klienta neizteikto cenu limitu
7. Radi klientam patīkamas atmiņas
8. Ievēro! Klients atcerēsies ne tikai patīkamo, bet arī slikto pieredzi
9. Ja gadās kļūda,  risini to pirmais, un  negaidi vai  klients to pamanīs
10. Atcerieties savu viesi, lai nākamreiz spētu viņu sveicināt jau personīgi

















  

Saistītie raksti

Piecas idejas dārza ballītēm, kas patiks dārzu saimniekiem un viesiem
TOP 5 pasaules kulinārie festivāli profesionāļiem un gardēžiem
Svētku kūka Latvijas dzimšanas dienā
Viesnīcu nozares tehnoloģijas un mārketings - jaunumi šajā jomā
Farm Frites un Haralds Saušs aicina apmeklēt meistarklases izstādē Rīga Food - Jaunākie produkti Jūsu ēdienkartē


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts