Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Raksti

25.03.2019

Horeca ABC-10 viesmīlības noteikumi

1. Ievēro savu viesi
2. Radi pozitīvu iespaidu, esi laipns un izpalīdzīgs
3. Izrādi interesi 
4. Attaisno klienta cerības
5. Atvieglo klienta lēmumus
6. Izvairies pārkāpt klienta neizteikto cenu limitu
7. Radi klientam patīkamas atmiņas
8. Ievēro! Klients atcerēsies ne tikai patīkamo, bet arī slikto pieredzi
9. Ja gadās kļūda,  risini to pirmais, un  negaidi vai  klients to pamanīs
10. Atcerieties savu viesi, lai nākamreiz spētu viņu sveicināt jau personīgi

















  

Saistītie raksti

Lustīga līgošana Dzegužkalnā
Tēma- "Pavāra aicinājums"
Starptautiskās pankūku dienas torte
Ātri pagatavojamas maltītes ar jaunām garšas niansēm (recepte)
Pētījums: Gaujas nacionālais parks ir viena no tūrisma biznesam piemērotākajām vietām Latvijā


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts