Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Raksti

25.03.2019

Horeca ABC-10 viesmīlības noteikumi

1. Ievēro savu viesi
2. Radi pozitīvu iespaidu, esi laipns un izpalīdzīgs
3. Izrādi interesi 
4. Attaisno klienta cerības
5. Atvieglo klienta lēmumus
6. Izvairies pārkāpt klienta neizteikto cenu limitu
7. Radi klientam patīkamas atmiņas
8. Ievēro! Klients atcerēsies ne tikai patīkamo, bet arī slikto pieredzi
9. Ja gadās kļūda,  risini to pirmais, un  negaidi vai  klients to pamanīs
10. Atcerieties savu viesi, lai nākamreiz spētu viņu sveicināt jau personīgi

















  

Saistītie raksti

Horeca ABC – Uzskaites un vadības sistēmas sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumos.
Dārzeņi un augļi ikdienas ēdienkartē
Lieldienu vēlās brokastis Lieldienās pavadiet laiku ar ģimeni, izbaudot vēlās brokastis Baltic Beach Hotel restorānā il Sole vai Caviar Club!
Uztura mācība. Kuros augļos ir vairāk un kuros mazāk cukura?
Jēra burgeri- lieliskas pārmaiņas jūsu ēdienkartē


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts