Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Raksti

25.03.2019

Horeca ABC-10 viesmīlības noteikumi

1. Ievēro savu viesi
2. Radi pozitīvu iespaidu, esi laipns un izpalīdzīgs
3. Izrādi interesi 
4. Attaisno klienta cerības
5. Atvieglo klienta lēmumus
6. Izvairies pārkāpt klienta neizteikto cenu limitu
7. Radi klientam patīkamas atmiņas
8. Ievēro! Klients atcerēsies ne tikai patīkamo, bet arī slikto pieredzi
9. Ja gadās kļūda,  risini to pirmais, un  negaidi vai  klients to pamanīs
10. Atcerieties savu viesi, lai nākamreiz spētu viņu sveicināt jau personīgi

















  

Saistītie raksti

Dabīgu Produktu ražotāji arvien vairāk izvēlas kartona iepakojumu
Garda medus kūka gatavota tvaika cepeškrāsnī
Kā no sirds nosvinēt pankūku nedēļu
Kurām pannām pavisam jābūt tavā virtuvē, ja vēlies būt pavarda pavēlnieks?
Pārbaudītas vērtības vīna plauktos: kā izvēlēties izcilu vīnu


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts