Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Raksti

25.03.2019

Horeca ABC-10 viesmīlības noteikumi

1. Ievēro savu viesi
2. Radi pozitīvu iespaidu, esi laipns un izpalīdzīgs
3. Izrādi interesi 
4. Attaisno klienta cerības
5. Atvieglo klienta lēmumus
6. Izvairies pārkāpt klienta neizteikto cenu limitu
7. Radi klientam patīkamas atmiņas
8. Ievēro! Klients atcerēsies ne tikai patīkamo, bet arī slikto pieredzi
9. Ja gadās kļūda,  risini to pirmais, un  negaidi vai  klients to pamanīs
10. Atcerieties savu viesi, lai nākamreiz spētu viņu sveicināt jau personīgi

















  

Saistītie raksti

Loreinas Paskālas vaniļas un jogurta pannakota ar granātābolu želeju (recepte)
Pētījums: Šogad biežāk ceļot apņēmušies 38% Latvijas iedzīvotāju
Ekoprodukts – kā to atpazīt
Viesnīcu nozares tehnoloģijas un mārketings - jaunumi šajā jomā
Viesību galda klāšana un viesu vietu iedalīšana


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts