Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

10.03.2016

Web mārketinga satura veidošanas seminārs

Kā izveidot kvalitatīvu un pārdotspējīgu web saturu?
Otrdien, 15. martā, plkst 18:00 Biznesa augstskolas Turība C321. auditorijā notiks SIA „WIT Berry” vadītājas, grāmatas „Pārdotspējīgi teksti interneta mājaslapām” autores Lindas Kimeišas vieslekcija „Kvalitatīva un pārdotspējīga web satura izveides recepte”.

Laikā, kad informācija ir lēta, uzmanība kļūst dārga. Ik dienas internetā tiek publicēti aptuveni divi miljoni bloga rakstu, kas ir pietiekami, lai nodrošinātu saturu „Times” žurnāla publicēšanai 770 gadus uz priekšu. Saturu rada visi, kam nav slinkums - to dara arī tie, kuriem ir slinkums. Tāpēc izšķiroša nozīme ir satura kvalitātei, jo interneta lietotājs par to spriež un pieņem lēmumu pāris sekunžu laikā.

Vieslekcijā „Kvalitatīva un pārdotspējīga web satura izveides recepte” Linda Kimeiša pastāstīs, kā veidot pārdotspējīgu un kvalitatīvu web saturu jaunu klientu piesaistei un lojālu klientu iegūšanai, kādus rīkus izmantot tā efektivitātes un atdeves uzlabošanai Latvijā un Eiropas tirgū.

Aicināts ikviens interesents, aizpildot pieteikuma anketu.
Informējam, ka vieslekcija tiks filmēta un fotografēta. Iegūtie materiāli var tikt publicēti.

Papildu informācija: 
Rūta Kārkle
Tālr.: 67606102

  

Vēl ziņas

Maxima vakcinācijas veikšanai rosina izmantot lielveikalu infrastruktūru
Maxima pērn ziedojusi 230 000 pārtikas produktu
Amber Beverage Group apbalvota kā vadošā starptautiskā dzērienu nozares kompānija 2020. gadā
Lidosta Rīga gadu noslēdz ar pasažieru skaita kritumu par vairāk nekā 74%
Maxima klientu kritums līdz pat 72%


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts