Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

10.03.2016

Web mārketinga satura veidošanas seminārs

Kā izveidot kvalitatīvu un pārdotspējīgu web saturu?
Otrdien, 15. martā, plkst 18:00 Biznesa augstskolas Turība C321. auditorijā notiks SIA „WIT Berry” vadītājas, grāmatas „Pārdotspējīgi teksti interneta mājaslapām” autores Lindas Kimeišas vieslekcija „Kvalitatīva un pārdotspējīga web satura izveides recepte”.

Laikā, kad informācija ir lēta, uzmanība kļūst dārga. Ik dienas internetā tiek publicēti aptuveni divi miljoni bloga rakstu, kas ir pietiekami, lai nodrošinātu saturu „Times” žurnāla publicēšanai 770 gadus uz priekšu. Saturu rada visi, kam nav slinkums - to dara arī tie, kuriem ir slinkums. Tāpēc izšķiroša nozīme ir satura kvalitātei, jo interneta lietotājs par to spriež un pieņem lēmumu pāris sekunžu laikā.

Vieslekcijā „Kvalitatīva un pārdotspējīga web satura izveides recepte” Linda Kimeiša pastāstīs, kā veidot pārdotspējīgu un kvalitatīvu web saturu jaunu klientu piesaistei un lojālu klientu iegūšanai, kādus rīkus izmantot tā efektivitātes un atdeves uzlabošanai Latvijā un Eiropas tirgū.

Aicināts ikviens interesents, aizpildot pieteikuma anketu.
Informējam, ka vieslekcija tiks filmēta un fotografēta. Iegūtie materiāli var tikt publicēti.

Papildu informācija: 
Rūta Kārkle
Tālr.: 67606102

  

Vēl ziņas

Recepte: Roberto Meloni gatavo pastu krēmīgā diļļu mērcē
Latvieši ik gadu izdzer vairāk nekā 1,5 miljonus tasīšu kafijas
Latvijas dabas tūrisma piedāvājums pārsteidz britu tūroperatorus
Ādažu čipsi un Selga triumfē “Gada augu produkts 2023" aptaujā
Svinēsim Jāņus Dzegužkalnā!


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts