Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

03.11.2017

viskija eksperts Tom Jones prezentēja viskija garšas


Oktobra izskaņā viesnīcas “Grand Hotel Kempinski” bārā “Grand Bar” norisinājās tikšanās ar pasaulē atzīto viskiju ekspertu un “Diageo” single malt (viena iesala) vēstnieku Tomu Džonsu (Tom Jones). 

Pasākuma laikā viesiem bija iespēja gan iepazīties ar dažādiem “Diageo” single malt viskijiem, gan novērtēt to kombinācijās ar dažādiem ēdieniem. Kā pastāstīja Toms Džonss, viskijs ir viens no tiem alkoholiskajiem dzērieniem, kuram ir ļoti plašas garšas nianses – no saldeni svaigas līdz pat dūmakainai. Tas nozīmē, ka ikvienam šī dzēriena cienītājam ir iespēja atrast sev tīkamāko garšu, turklāt to var lieliski kombinēt ar dažādiem ēdieniem. Apmeklētājiem bija iespēja nobaudīt četrus dažādus viskijus: Talisker 10 YO, Dalwhinnie 15YO, Singleton 10YO un Mortlach Rare Old. 

“Ņemot vērā viskija niansētās garšas īpašības, dzēriens var veidot ideālu sadarbību gan ar uzkodām, gaļas ēdieniem un jūras veltēm, gan dažādiem desertiem un šokolādi. Tāpat viskijs lieliski garšo dažādās kombinācijās ar citiem dzērieniem. Ir valstis, kurās viskiju jauc ar kokosriekstu ūdeni, zaļo tēju unGinger Ale limonādi, tajā pašā laikā nemainīgi populārākais dzēriens visā pasaulē, ar ko jaukt viskiju, joprojām ir “Coca-Cola”,” atklāj“Diageo” single malt vēstnieks Toms Džonss. 

Jānorāda, ka mūsdienās labākie skotu viskiji tiek klasificēti trijos veidos: kā graudu viskiji (allgrain), iesala viskiji (malt) un jauktie viskiji (blended). Atbilstoši sastāvam un izcelsmei iesala viskiju iedala par vāts (vatted malt), vairāku iesalu viskiju maisījumu (pure malt), vāts stiprības iesala viskiju (casc strength) un izlases vāts iesala viskiju (single barrel), un vienas destilēšanas fabrikas izlases maisījumu (single malt). Tieši pēdējā veida labākos viskijus kopā ar ēdieniem bija iespēja baudīt pasākuma apmeklētājiem. 



Laima Zēmele

  

Vēl ziņas

Turcijas izcelsmes lazdu riekstos konstatēti aflatoksīni
airBaltic pārvadāto pasažieru skaits 11 mēnešos pieaug par 18%
Narvesen īpašnieki iegādājas ātrās apkalpošanas kafejnīcu ķēdi ar preču zīmi Caffeine
Ēdienu brošura un tūrisma karte -Livonijas garša
Vairāk nekā 40 pasākumi un brīnumains feju skvērs Birštonā


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts