Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

20.09.2011

Vīrieši priekšroku dod sausbaranciņām ar siera garšu, sievietes – klasiskajām

Kā liecina „Vidzemes maiznīca” pārdošanas statistika, sausbaranciņu iegādē izveidojušās vairākas jaunas tendences, kas ir atšķirīgas vīriešu un sieviešu iepirkšanās paradumos.

„Vidzemes maiznīca” šādu statistiku nolēmusi veikt, jo, uzklausot cilvēku viedokļus par produkciju, domas par sausbaranciņām „Laiviņa” būtiski atšķīrās sieviešu un vīriešu vidū.

Vīrieši labprātāk iegādājas sausbaranciņas ar siera garšu, izmantojot tās kā uzkodas pie alus vai starp ēdienreizēm, bet sievietes ir klasisku lietu piekritējas. Daiļā dzimuma pārstāves atzinīgi novērtē „Laiviņa” ar sēklām un klasiskās, bez piejaukumiem.

„Esam priecīgi par pircēju novērtējumu un to, ka šīs baranciņas ir ieviesušas savas pirkšanas tendences. Tas gan ir kas jauns, tomēr esam nolēmuši pie šo tendenču uzlabošanas un attīstīšanas strādāt arī turpmāk,” atzīst "Vidzemes maiznīca" valdes priekšsēdētāja Ligita Liepiņa – Eglīte.


Par uzņēmumu:
Akciju sabiedrības “Vidzemes maiznīca” galvenie darbības virzieni ir maizes un konditorejas izstrādājumu ražošana un tirdzniecība. Galvenie produkcijas veidi: maize, barankas, sausbaranciņas, sausiņi un cepumi.



Ligita Liepiņa – Eglīte,
A/S Vidzemes Maiznīca




  

Vēl ziņas

Ko dot bērnam līdzi uz skolu pusdienās?
Noskaidroti pavāru konkursa rezultāti un Bocuse d'Or Latvijas kandidāts uz Eiropas atlasi 2022
Putras mēnesī Latvijas iedzīvotājus aicina piedalīties labdarības akcijā
Latvijā un Eiropā pieejama jauna alkoholisko dzērienu e-etiķetes platforma U-LABEL
Katram desmitajam Latvijas iedzīvotājam nav laika pusdienām


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts