Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

29.10.2012

Vīna pārdošanas apjomi „Latvijas balzams” veikalos šogad auguši par 11%

Kompetenta pārdevēja padoms ir viens no noteicošiem iemesliem, kāpēc patērētāji izvēlas iegādāties alkoholiskos dzērienus specializētajos veikalos, liecina AS “Latvijas balzams” un “TNS” veiktais pētījums par iepirkšanas paradumiem*. 

Ņemot to vērā, “Latvijas balzams” (LB) veikali šogad organizējuši vīna kursus saviem pārdevējiem, lai sniegtu klientiem profesionālāku apkalpošanu. Zinoša pārdevēja atdevi apstiprina augošie vīna pārdošanas apjomi „Latvijas balzams” veikalos – tie šogad auguši vidēji par 11%. 

„Latvijas balzams” veikalu tīklu tirdzniecības vadītāja Daiva Koroševska atzīst, ka ieguldījums apmācībās dod savus augļus - darbinieki pozitīvi vērtē šādu darba devēja iniciatīvu, norādot, ka dalība apmācībās devusi iespēju tikt pie jaunām zināšanām un justies pārliecinošāk sarunā ar pircējiem.  

“Mūsu veikalu sortimentā ir vairāk nekā 700 dažādu alkoholisko dzērienu, kas prasa no pārdevēja apgūt milzīgu informācijas apjomu. Lai palīdzētu darbiniekiem pilnveidot savu kompetenci,  mēs regulāri organizējam apmācības. 

Piemēram, šogad, ņemot vērā strauju vīnu piedāvājuma paplašināšanos “Latvijas balzams” veikalos, sākam organizēt vīna kursus pārdevējiem. Šo iespēju jau ir izmantojuši 60 no 140 mūsu veikalu darbiniekiem,  plānojam to turpināt,” stāsta Daiva Koroševska. 

Apmācību laikā pārdevējiem tiek stāstīts, ar ko katrs dzēriens ir īpašs - kādas ir garšas un smaržas īpatnības, no kurienes tas ir nācis. Vīnu eksperta Eināra Zalcmaņa vadībā pārdevēji arī degustēja produktus, lai pēc tam varētu pilnvērtīgi klientiem pastāstīt par katru dzērienu, palīdzot izvēlēties piemērotāko. 

“Vīna kursu apmeklējums ir bijis tiešām noderīgs, jo, sniedzot pircējam padomu, jābūt pašai labi informētai par dzēriena īpašībām. Pasniedzēji ir spējuši patiesi ieinteresēt un motivēja uzzināt par vīniem vēl vairāk. 

Uzskatu, ka šāda prakse noteikti jāturpina, jo, strādājot ar klientiem ikdienā, var redzēt, ka profesionāls padoms ir tas, ko viņi sagaida, ienākot mūsu veikalā,” ar iespaidiem dalās Agija Apine, “Latvijas balzams” veikala darbiniece un viena no vīna kursu dalībniecēm.

Līdz ar vīna kursiem, “Latvijas balzams” veikalu pārdevējiem tiek piedāvāta iespēja padziļināt savas zināšanas arī par citu dzērienu grupām un to ražošanas procesiem. 

Tā veikalu darbiniekiem drīzumā tiks organizētas apmācību ekskursijas uz “Latvijas balzams” ražotnēm, lai gūtu papildus zināšanas par uzņēmumā saražoto sortimentu. 

Šobrīd AS „Latvijas balzams” ir 51 firmas veikals Latvijā, kas pieder S.P.I Group uzņēmumam SIA „Bravo”.  Tie veidoti pēc vienotas koncepcijas kā specializēti alkoholisko dzērienu veikali, ar pircējam viegli atpazīstamu veikala ārējo veidolu un vienotu standartu klientu apkalpošanā. 

Veikalos iespējams iegādāties visus AS „Latvijas balzams” Latvijas tirgum paredzētos dzērienus, dažādus importētos alkoholiskos dzērienus un citus pārtikas produktus.

Šogad notikušajā kampaņā „Uzslavē labu servisu!”  “Latvijas balzams” veikali ieguva pirmo vietu starp lielajiem tirdzniecības tīkliem. Iegūtais apbalvojums ir redzams arī veikalu skatlogos un uz īpašām uzlīmēm “Klienti mūs uzslavē 2012”, kas apliecina uzņēmuma augsto servisa kvalitāti. 


Dana Hasana

  

Vēl ziņas

KONFERENCE:PIEGĀDES ĶĒDE, RAŽOŠANA, RANSPORTS & LOĢISTIKA. EKSPORTS. TIRDZNIECĪBA. E-KOMERCIJA
Latvijas profesionālās izglītības iestāžu audzēkņu profesionālās meistarības konkurss Jaunais Maiznieks 2019
SPI grupas izšķirošā uzvara Stolichnaya preču zīmes strīdā
13. novembrī seminārs-Kā izplatīt vietējo pārtiku Bizness-Biznesam tīklā
No 5.-7. februārim Berlīnē notiks starptautiskā augļu un dārzeņu loģistikas nozares izstāde


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts