Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

17.01.2012

„Valmiermuižas alus” darītava 2011. gadā kāpinājusi apgrozījumu par 68%

Saskaņā ar neauditētajiem darbības rezultātiem „Valmiermuižas alus” darītava savā trešajā darbības gadā apgrozījumu ir kāpinājusi par 68%. Pērn tas sasniedza 948 tūkstošus latu, kamēr 2010.gadā tas bija 564 tūkstoši latu.

„68% kāpums alum, kura cena ir augsta, ir ievērojams sasniegums,” saka Aigars Ruņģis, „Valmiermuižas alus” darītavas saimnieks. „Katrā no trim saimnieciskās darbības gadiem esam īstenojuši strauju izaugsmi, neskatoties uz to, ka darbību sākām laikā, kad ekonomiskā krīze sasniedza savu augstāko punktu. Uzskatu, ka sasniegumi mūsu alus darītavai ir pateicoties tieši tam, ka kopš darbības pirmsākumiem esam likuši uzsvaru uz augstu alus kvalitāti, nevis zemu cenu.”

Izbrūvētā un realizētā alus apjoms pērn audzis par 74%. 2010.gadā tika izbrūvēti 473 512 litri nepasterizēta alus. Bet pērn izbrūvēti un alus baudītājiem piegādāti jau 821 947 litri alus. No tiem 94% bija gaišais, bet 6% tumšais alus, kas baudītājiem kļuva pieejams 2010.gada aprīlī.

Īpaši labi 2011.gadā „Valmiermuižas alum” veicies kafejnīcu, bāru un restorānu (HoReCa) segmentā. Ja 2010.gadā izlejamais „Valmiermuižas alus” bija nopērkams 41 tirdzniecības vietā, tad 2011. gadā jau 121 vietā. Rezultātā izlejamā alus apjomi pērn ir dubultojušies un pašreiz veido 33% no kopējā realizētā alus apjoma.

„Mūsu alus darītavas mērķis ir attīstīt alus baudīšanas kultūru Latvijā. Esmu gandarīts, ka arvien vairāk restorānu un bāru izvēlas piedāvāt klientiem Valmiermuižas alu, kas lieliski papildina gardu maltīti. Tāpēc darbs šajā virzienā ir viena no prioritātēm arī 2012.gadā,” turpina A. Ruņģis.

Starp būtiskākajiem sasniegumiem pērn „Valmiermuižas alus” darītavas saimnieks min arī jauna alus pagraba izbūvi un nodošanu ekspluatācijā, kā arī eksporta uzsākšanu uz Igauniju.

„Sasniegumi pērn iezīmē prioritātes šim gadam. Mēs noteikti turpināsim nostiprināt īpaši kvalitatīva alus darītāja reputāciju un izkopt alus baudīšanas kultūru. Un strādāsim arī pie eksporta attīstības Baltijas jūras reģiona valstīs,” saka A. Ruņģis. „Kaut arī pērn jau ieguldījām 190 tūkstošus latu un dubultojām alus pagraba jaudu, alus darītava strādā ar pilnu jaudu patēriņam Latvijas tirgū. Tāpēc darbības attīstībai eksporta tirgos būs jāpiesaista papildus finansējums vēl viena alus pagraba izbūvei.”



Elīna Kuzmina,
“Valmiermuižas alus” vēstnese,


  

Vēl ziņas

Recepte: Roberto Meloni gatavo pastu krēmīgā diļļu mērcē
Latvieši ik gadu izdzer vairāk nekā 1,5 miljonus tasīšu kafijas
Latvijas dabas tūrisma piedāvājums pārsteidz britu tūroperatorus
Ādažu čipsi un Selga triumfē “Gada augu produkts 2023" aptaujā
Svinēsim Jāņus Dzegužkalnā!


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts