Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

02.11.2017

Vai Rēzekne var kļūt par starptautisko darījumu tūrisma centru

Biznesa augstskola Turība līdz ar jaunā studiju gada sākumu ir sākusi darbu pie augstskolas Starptautiskā tūrisma fakultātes un Tūrisma pētniecības centra ikgadējā pētījuma, izstrādājot galamērķu attīstības stratēģijas. Šī gada pētījuma virziens ir Rēzekne.

Biznesa augstskolas Turība Starptautiskā tūrisma fakultāte pētījumu īsteno studiju procesa ietvaros ar fakultātes maģistrantiem, to vidū arī ārvalstu studentiem. Pētījuma pirmajā posmā no 3. līdz 4. novembrim Turības mācībspēki kopā ar studentiem dosies izpētes braucienā uz Rēzekni un tās apkārtni, laiiepazītos ar iestrādēm tūrisma jomā, kas varētu būt par pamatu stratēģiskā plāna izveidei Rēzeknes pilsētai un apkārtnei kā darījumu tūrisma galamērķim.

Plānots, ka augstskolas mācībspēki un studējošie tiksies ar Rēzeknes pilsētas un Rēzeknes novada pašvaldības pārstāvjiem, kā arī uzņēmējiem ar mērķi apzināt iespējas savstarpējās sadarbības ietvaros attīstīt pilsētu kā dinamisku un mūsdienīgu starptautisku darījumu krustpunktu Latgales reģionā.Kopā ar Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas mācībspēkiem un studentiem Turības maģistranti līdzdarbosies pilsētas starptautiskā tēla veidošanā. Šajā jomā atziņas sniegs tieši ārvalstu studenti, kuri vērtēs pilsētas un reģiona popularizēšanas veicināšanas iespējas no sava skatupunkta.

Šobrīd augstskolas Turība Starptautiskā tūrisma fakultātē risinās Rēzeknes un tās apkārtnes kā darījumu tūrisma centra attīstības scenāriju izpēte, lai, tiekoties ar pilsētas un reģiona pārstāvjiem, varētu piedāvāt konkrētus priekšlikumus un kopīgi plānot turpmākos attīstības soļus.

Kā norāda Turības Tūrisma pētniecības centra vadītājs un Tūrisma stratēģiskās vadības maģistra programmas direktors Ēriks Lingebērziņš:“Ikgadējais fakultātes pētījums, ko īstenojam studiju procesa ietvaros, katru gadu ir viena no apjomīgākajām aktivitātēm. Pētījumu vada augstskolas mācībspēki kopā ar fakultātes studējošajiem studiju kursu Starptautiskā tūrisma vide, Tūrisma plānošana un Tūrisma tirgvedības stratēģijas ietvaros. Ņemot vērā mūsu veiksmīgo iepriekšējo pieredzi, šāds praktisks pētījums ir lieliska iespēja studējošajiem savas teorētiskās zināšanas uzreiz pārbaudīt praksē un teorētisku pārbaudījumu vietā izstrādāt reālu galamērķa produkta attīstības stratēģiju.”



Elīna Šķēle

  

Vēl ziņas

Recepte: Roberto Meloni gatavo pastu krēmīgā diļļu mērcē
Latvieši ik gadu izdzer vairāk nekā 1,5 miljonus tasīšu kafijas
Latvijas dabas tūrisma piedāvājums pārsteidz britu tūroperatorus
Ādažu čipsi un Selga triumfē “Gada augu produkts 2023" aptaujā
Svinēsim Jāņus Dzegužkalnā!


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts