Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

27.11.2020

Uz Ziemassvētkiem laiž klajā īpašu Rīgas Melno Balzamu ar šokolādes un piparmētru garšu


Gatavojoties Ziemassvētkiem, viens no pasaules senākajiem rūgto biteru zīmoliem un vienlaicīgi Baltijas unikālākais zīmols laiž klajā šai sezonai īpaši piemērotu dzēriena versiju ierobežotā daudzumā – Rīgas Melno Balzamu ar šokolādes un piparmētru garšu. 

“Kā zālīšu uzlējums Rīgas Melnais Balzams pārstāv senāko dzērienu kategoriju pasaulē. Turklāt laika gaitā mainījies šī dzēriena  patēriņa veids – no kāda mēriņa baudīšanas pie kafijas vai tīrā veidā līdz pat neskaitāmām kokteiļu variācijām mūsdienās,” stāsta Rīgas Melnais Balzams globālais zīmola direktors Māris Kalniņš.

“Ieklausoties mūsu patērētājos un sekojot līdzi globālajām dzērienu izstrādes tendencēm, esam radījuši Ziemassvētku laikam piemērotu balzamu ar maigu un atsvaidzinošu garšu, ko sniedz piena šokolādes un piparmētru notis. Tāpat esam samazinājuši dzēriena stiprumu līdz 30% līdzīgi kā populārajam upeņu un ķiršu balzamam. Šis “Rīgas Melnais Balzams” būs īpaši piemērots tiem dzēriena cienītājiem, kam ir tīkamāka saldena garša, kā arī tas būs lielisks papildinājums klasiskajiem un karstajiem kokteiļiem,” norāda Māris Kalniņš.

Jauno Rīgas Melno Balzamu ar šokolādes un piparmētru garšu ražo Baltijā vadošais alkoholisko dzērienu ražotājs Latvijas balzams, savukārt tirgū tas nonāks ar lielākā Latvijas dzērienu izplatītāja Amber Distribution Latvia palīdzību. Sākotnēji jaunie dzērieni būs pieejami “Latvijas balzams veikali” tīklā visā Latvijā un pakāpeniski – arī citās tirdzniecības ķēdēs.

Rīgas Melnais Balzams ir pieejams vairāk nekā 30 valstīs; 2018. gadā tika uzsākta zīmola izplatīšana Lielbritānijā un šogad ar jaunu sparu arī ASV. Pieejamas dažādas dzēriena variācijas: “Rīgas Melnais Balzams Upeņu”, “Rīgas Melnais Balzams Ķiršu” un “Rīgas Melnais Balzams Espresso”. Šā gada maijā tika laista klajā premium klases dzēriena versija – “Rīgas Melnais Balzams XO”, kas ir papildināts ar izsmalcinātu franču brendiju. Zīmols ir ieguvis vairāk nekā 100 balvu starptautiskās sacensībās; 2020. gadā “Rīgas Melnais Balzams” atkārtoti atzīts par Baltijas unikālāko zīmolu.


Sabīne Rutka








ALKOHOLA LIETOŠANAI IR NEGATĪVA IETEKME. TĀ PĀRDOŠANA, IEGĀDĀŠANĀS UN NODOŠANA NEPILNGADĪGĀM PERSONĀM IR AIZLIEGTA

  

Vēl ziņas

Maxima vakcinācijas veikšanai rosina izmantot lielveikalu infrastruktūru
Maxima pērn ziedojusi 230 000 pārtikas produktu
Amber Beverage Group apbalvota kā vadošā starptautiskā dzērienu nozares kompānija 2020. gadā
Lidosta Rīga gadu noslēdz ar pasažieru skaita kritumu par vairāk nekā 74%
Maxima klientu kritums līdz pat 72%


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts