Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

08.11.2012

Tirgus attīstība - pieaug „Spilvas” eksports uz austrumiem: Ukrainu, Krieviju, Baltkrieviju

Uzņēmuma „Spilva” ražotās produkcijas kopējie eksporta apjomi 2012. gada pirmajos 9 mēnešos pieauguši par 3,9%, salīdzinot ar iepriekšējā – 2011. – gada to pašu posmu. 

2012. gada pirmo 3 ceturkšņu eksporta apjoms sasniedza 1,34 miljonus latu. Straujākais „Spilvas” produkcijas eksporta pieaugums konstatēts Ukrainā (+68%), Īrijā (+28%), Krievijā (+17%). „Spilva” turpina Kirgizstānas tirgus apgūšanu un atsāk eksportu uz Baltkrieviju.

„Šī gada pirmajos 9 mēnešos straujākais eksporta pieaugums novērots Ukrainā, kas ir tirgus ar pamatīgu potenciālu. „Spilvas” eksporta pieaugums Ukrainā veido 68%, salīdzinot ar iepriekšējā gada pirmajiem 3 ceturkšņiem. 

Šogad esam paplašinājuši „Spilvas” produkcijas sortimentu Ukrainā, uzsākot arī tomātu mērču, desertu un ābolu biezeņu eksportu. Vislabāk no paplašinātā produkcijas klāsta Ukrainas pircēji ir novērtējuši jaunās deserta mērces,” informē Dana Erciņa-Užāne, „Spilvas” mārketinga direktore.

Jau tradicionāli viens no straujāk augošajiem „Spilvas” eksporta tirgiem ir Īrija, kur kopējā pieauguma (+28%) lielāko daļu veido Īrijā dzīvojošo tautiešu uzticība. „Savukārt eksports uz Krieviju šī gada pirmajos 9 mēnešos pieauga 17% apmērā. Arī Krievijā eksporta apjomu izaugsme ir norisinājusies, pateicoties sortimenta paplašināšanai. Piemēram, šogad uzsākām kabaču un „Cēzara mērces” eksportu uz Krieviju.

 Latvijas un tajā skaitā „Spilvas” produkcijas noietu Krievijā veicina „Rižskij dvorik” stendi, kas kļūst arvien populārāki. Cilvēkiem patīk tajos iepirkties. Produkcijas pārdošanas apjomi tajos nav lieli, taču stendi veicina zīmola atpazīstamību. Pieprasītākie „Spilvas” produkti „Rižskij dvorik” stendos ir aprikožu, aveņu un brūkleņu ievārījumi,” tā „Spilvas” mārketinga direktore.

2012. gada vasarā „Spilva” atsāka eksportu uz Baltkrieviju, kas bija iepriekš apturēts šīs valsts ekonomisko sarežģījumu rezultātā. „Atsākām sadarbību ar līdzšinējo distributoru, taču drošības nolūkos strādājam ar priekšapmaksu. Uz Baltkrieviju esam sākuši eksportēt „Spilvas” ražotās „Premium mērces”, „Cēzara mērci” un deserta mērces,” skaidro Dana Erciņa-Užāne.

„Spilvas” ražojumi tiek eksportēti uz tādām valstīm kā Azerbaidžāna, Baltkrievija, Igaunija, Īrija, Kazahstāna, Kirgizstāna, Krievija, Lielbritānija, Lietuva, Somija, Ukraina, Vācija, Zviedrija.

Ēdienu un ēdiena piedevu ražotājuzņēmums „Spilva” ir viens no vadošajiem augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmumiem Baltijā, kas savu produkciju realizē arī eksporta tirgos gan rietumos, gan austrumos. Uzņēmuma sortimentā ietilpst deviņas ēdienu un ēdiena piedevu kategorijas: tomātu mērces un kečupi; majonēzes; dresingi; konservēti dārzeņi; ievārījumi un deserti; mārrutki un sinepes; zupas un otrie ēdieni; dzērieni; garšvielas.


Andris Zeļenkovs

  

Vēl ziņas

Uzņēmēju noskaņojums pagaidām neuzlabojas
Vēlies ēst veselīgi, bet slinkums gatavot?
Zīmola produkti pārtikas industrijā – kāpēc tos pērkam?
Divas vienkāršas receptes, kas bērniem liks iemīlēt zivis no šefpavāra Raimonda Zommera
Šovasar durvis vērs ekskluzīvs restorāns TAURO


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts