Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

19.10.2015

Stoli® degvīns paziņo par kardināli jaunu pudeles dizainu

Šodien Kannās starptautiskā izstādē “The duty-free and travel retail global summit” degvīns Stolichnaya® iepazīstina ar absolūti jaunu pudeles dizainu, kas izceļ degvīna premialitāti un mūsdienīgumu, vienlaikus saglabājot sasaisti ar zīmola leģendāro vēsturi kopš 1938. gada. 

Kā informē zīmola īpašnieki - “Stoli Group”, Stolichnaya® jaunajā dizaina risinājumā nonāks plašā tirdzniecībā šī gada nogalē. Latvijā, kā zīmola ražotājvalstī, Stoli® jaunajā  dizaina versijā  būs pieejams jau sākot no novembra. 

“Stolichnaya degvīna pudele jau vairāku paaudžu garumā ir kļuvusi par etalonu. Taču  nu ir laiks Stoli (kā Stolichnaya® ir plašāk pazīstams)  – nākt klajā ar jaunu, spēcīgu paziņojumu, apliecinot savu ’THE VODKA” statusu,’’ komentē Robs Kallinss (Rob Cullins), Stoli grupas izpilddirektors.  Viņš atgādina, ka zīmols Stoli® ir pirmais degvīns, kas pabijis kosmosā. 1960. gadā tieši Stoli® pirmais pasaulē sāka piedāvāt aromatizētos degvīnus, kas tagad jau kļuvuši par  “bāru klasiku” visā pasaulē!

Jauno dizainu iegūs visas Stoli® sortimenta pudeles, ieskaitot Stolichnaya® premiālo degvīnu ar dažādām garšām un Stolichnaya® Gold. Jaunais dizains ir evolucionējis oriģinālais, taču vienlaikus ir veikti būtiski pilnveidojumi: 

 Pudeles forma ir nedaudz augstāka un elegantāka, kas uzlabo dzēriena liešanu un darbu bārmeņiem – pudeles kakliņam ir pretslīdes reljefs;
 Pudeles korķim ir izmantota jauna tehnoloģija,  kas nodrošina aizsardzību pret viltojumiem un pārliešanas iespējamību*;
 Jauna priekšējā un aizmugurējā etiķete, izceļ faktu, ka Stolichnaya® ražošanā tiek izmantots sertificēts Alfa kategorijas spirts - tīrības un kvalitātes etalons;
 Jauna etiķetes tekstūra, izsmalcinātāki medaļu attēli un skaists, izcelts galvenais STOLICHNAYA® logotips.
 
Kaut arī pudele ir mainījusies, degvīns paliek nemainīgs. Trīs reizes destilēts augstākās kategorijas Alfa spirts, sajaukts ar artēzisku akas ūdeni un četras reizes filtrēts – vairākkārt apbalvotais dzēriens ir kvalitātes latiņa, kādam jābūt patiesam premiālajam degvīnam.

Zīmols Stolichnaya®, kas tiek eksportēts uz vairāk nekā 170 pasaules tirgiem, tiek pildīts un ražots AS “Latvijas balzams” kopš 1948. gada.





Dana Hasana

  

Vēl ziņas

12. novembrī Tallinā notiks konference IDEJAS/GARŠAS/ PIEREDZES
PVD pārbaudē atklāj nezināmas izcelsmes zivju konservus ar viltotu marķējumu
KP atļauj īpašnieku kontroles maiņu veikala 220.lv saistītajā grupas uzņēmumā
Seminārs pārtikas nozares pārstāvjiem - Gaumīgas idejas
Rudens restorānu nedēļa Cēsīs


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts