Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

06.10.2013

„Spilvas” eksports gada pirmajos 8 mēnešos pieaudzis par 8,1%


Šī gada pirmajos 8 mēnešos (janvāris – augusts) ražotājuzņēmuma „Spilva” produkcijas eksports pieaudzis par 8,1%, salīdzinot ar iepriekšējā gada to pašu posmu. Uzņēmuma lielākie eksporta tirgi šī gada janvāra – augusta posmā bija Krievija, Ukraina un Īrija. Savukārt straujākais eksporta apjomu pieaugums ir Lielbritānijā (+392,8%) un Baltkrievijā (+373.5%).

„Eksporta pieaugums Lielbritānijā saistīts ar faktu, ka paaugstinājusies „Spilvas” produkcijas pieejamība šīs valsts tirgū. Starp jaunajiem sadarbības partneriem ir salīdzinoši liela un atpazīstama mazumtirdzniecības ķēde „Lituanica UK”, ar kuras palīdzību spējam Lielbritānijā pārdot vairāk nekā līdz šim. 

Savukārt eksporta izaugsmi Baltkrievijā veido mūsu sadarbības partnera – distributora aktivitātes un patērētāju intereses pieaugums. „Spilvas” produkcija ir nonākusi mazumtirdzniecības tīklu veikalu plauktos, bet tagad arī plānojam sortimenta paplašināšanu Baltkrievijā,” skaidro „Spilvas” mārketinga direktore Dana Erciņa-Užāne.

Būtisks eksporta apjomu pieaugums 34,5% apjomā vērojams arī Ukrainas tirgū. „Jau vairāk nekā divus gadus strādājam Ukrainas tirgū, un šajā laikā mums izdevies izcīnīt savu vietu kā lielākajās mazumtirdzniecības ķēdēs, tā arī Ukrainas iedzīvotāju iepirkumu groziņos. Esam daudz strādājuši, lai iepazīstinātu gardēžus Ukrainā ar „Spilvas” produkcijas garšas īpašībām un kvalitāti, bet tagad jau izvērtējam, ar kādiem produktiem papildināsim „Spilvas” sortimentu Ukrainas tirgū,” tā „Spilvas” mārketinga direktore.

Jau bez ierastajiem eksporta tirgiem šogad „Spilva” turpina eksportu uz tādiem eksporta tirgiem kā Izraēla un Kipra. Šogad eksporta tirgu lokam pievienojusies arī Ungārija. Savukārt, jau septembrī aktivizējusies sadarbība ar Vācijas partneriem – ienācies pasūtījums pēc „Grila salātiem”, „Pupiņām tomātu mērcē” un „Šampinjonu lečo”.


Ēdienu un ēdiena piedevu ražotājuzņēmums „Spilva” ir viens no vadošajiem augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmumiem Baltijā, kas savu produkciju realizē arī eksporta tirgos gan rietumos, gan austrumos. Uzņēmuma sortimentā ietilpst deviņas ēdienu un ēdiena piedevu kategorijas: tomātu mērces un kečupi; majonēzes; dresingi; konservēti dārzeņi; ievārījumi un deserti; mārrutki un sinepes; zupas un otrie ēdieni; dzērieni; garšvielas.

 


Andris Zeļenkovs

  

Vēl ziņas

airBaltic Training Pilotu akadēmija sāk uzņemšanu
Lauku tūrisma uzņēmējdarbību apdraud negodīga konkurence un arvien pieaugoša birokrātija
Vai Latvijā ražotie sieri der restorānu ēdienkartē
PVD atklāj nelegālus medījumu gaļas produktu ražošanas uzņēmumus
“Rīgas Melnais Balzams” aktīvi startē ASV tirgū


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts