Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

16.01.2014

“Spilvas” eksports 2013. gadā pieaudzis par 6,9%

Augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmuma “Spilva” eksports 2013. gadā veidoja 2,82 miljonus eiro, sasniedzot 6,9% pieaugumu salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. 2012. gadā “Spilvas” eksporta apjoms bija 2,64 miljoni eiro. Straujākais “Spilvas” eksporta pieaugums ir vērojams Lielbritānijā, Baltkrievijā un Zviedrijā.


“Uzņēmuma lielākie eksporta tirgi 2013. gadā bija Krievija, Igaunija, Lietuva, Somija un Zviedrija, kas jau ir kļuvuši par tradicionālu “Spilvas” darbības virzienu ārzemēs. 
No jaunajiem tirgiem, kur aizvadītajā gadā esam veiksmīgi strādājuši, jānosauc Dānija, Islande, Izraēla un Ungārija.

 Īpaši izceļams “Spilvas” darbs Dānijas tirgum, kuram pirms Ziemassvētkiem “Spilva” saražoja un piegādāja 100 560 burciņas “Ķiršu deserta”. 

Attiecīgi Dānijas eksporta tirgus “Spilvai” aizvadītajā gadā veidoja apjoma ziņā lielāko pieaugumu,” informē “Spilvas” mārketinga direktore Dana Erciņa-Užāne.

Savukārt, straujāk augošie eksporta tirgi, kuros “Spilva” strādā jau vairāku gadu garumā, ir Lielbritānija, Baltkrievija un Zviedrija. 

“Lielbritānijas un arī Īrijas tirgum paredzētā eksporta apjoma pieaugums joprojām norisinās, pateicoties ieceļotājiem no Latvijas un “Spilvas” produkcijas pieejamības uzlabošanai šajās valstīs,” tā “Spilvas” mārketinga direktore.

Top 5 straujāk augošie “Spilvas” eksporta tirgi 2013. gadā:
1. Lielbritānija (par 352,4%);
2. Baltkrievija (161,5%);
3. Zviedrija (32,4%);
4. Somija (31,8%);
5. Īrija (30,4%).

Starp “Spilvas” eksporta tirgiem tādas valstis kā Baltkrievija, Dānija, Igaunija, Īrija, Islande, Izraēla, Kazahstāna, Kipra, Kirgizstāna, Krievija, Lielbritānija, Lietuva, Somija, Ukraina, Ungārija, Zviedrija.

Ēdienu un ēdiena piedevu ražotājuzņēmums „Spilva” ir viens no vadošajiem augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmumiem Baltijā, kas savu produkciju realizē arī eksporta tirgos gan rietumos, gan austrumos. Uzņēmuma sortimentā ietilpst deviņas ēdienu un ēdiena piedevu kategorijas: tomātu mērces un kečupi; majonēzes; dresingi; konservēti dārzeņi; ievārījumi un deserti; mārrutki un sinepes; zupas un otrie ēdieni; dzērieni; garšvielas.



Andris Zeļenkovs

  

Vēl ziņas

60% iedzīvotāju atzīst – Covid-19 būtiski mainījis iepirkšanās paradumus
Richberry – bērna pārtikas alerģija mudināja radīt jaunu produktu
Vīna gatavošana Kvevros – tradīcija izkopta jau 8000 gadus
Uz Ziemassvētkiem laiž klajā īpašu Rīgas Melno Balzamu ar šokolādes un piparmētru garšu
Eksperti: Latvijā būtu jāveicina bioloģiskās pārtikas ražošana un patēriņš


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts