„Spilvas” apgrozījums 2011. gadā – 12,082 miljoni latu
„Nemainīgi un joprojām lielākā daļa „Spilvas” saražotās produkcijas tiek pārdota Latvijā. Kopumā pārdošanas ieņēmumi Latvijā 2011. gadā veido 10,202 miljonus latu, kas ir par 8,9% vairāk nekā 2010. gadā. Līdzīgi „Spilva” turpina attīstīt darbību savos līdzšinējos eksporta tirgos, kā arī ir uzsākts produkcijas eksports uz jauniem tirgiem. Kopējie „Spilvas” produkcijas pārdošanas ieņēmumi eksporta tirgos 2011. gadā palielinājās par 7,3%, sasniedzot 1,880 miljonus latu,” uzņēmuma 2011. gada rezultātus skaidro „Spilvas” finanšu direktors Toms Didrihsons.
„2011. gada griezumā straujākais eksporta pieaugums vērojams Zviedrijas tirgū, kur „Spilvas” ražotās produkcijas pārdošanas apjoms pieaudzis 9 reizes! „Spilvas” produkcijas eksporta apjomi dubultoti Īrijā, bet pozitīva izaugsmes tendence vērojama Lietuvas un Krievijas tirgos,” informē „Spilvas” mārketinga direktore Dana Erciņa – Užāne.
Pozitīva izaugsme ir novērojama „Spilvas” majonēzes kategorijā, kuras apjoma pieaugums 2011. gadā sasniedza 21% atzīmi, un arī 2012. gadā pieprasījums pēc „Spilvas” majonēzes turpina pieaugt. „Būtisku izaugsmi 2011. gadā uzrādīja arī „Spilvas” ievārījumu kategorija, kas līdz ar jaunu produktu ieviešanu tirgū ir augstu novērtēta un gada griezumā veido 30% izaugsmi,” tā „Spilvas” mārketinga direktore. Papildu pienesumu SIA „Spilva” finanšu gadā sniedza „Spilvā” ražotās „Latplanta” garšvielas un tējas, kā arī „Spilvas” Latvijā pārstāvētā saldumu zīmola „Kalev” produkcijas realizācija.
Ēdienu un ēdiena piedevu ražotājuzņēmums „Spilva” ir viens no vadošajiem augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmumiem Baltijā, kas savu produkciju realizē arī eksporta tirgos gan rietumos, gan austrumos. Uzņēmuma sortimentā ietilpst desmit ēdienu un ēdiena piedevu kategorijas: tomātu mērces un kečupi; majonēzes; dresingi; konservēti dārzeņi; ievārījumi un deserti; mārrutki un sinepes; zupas un otrie ēdieni; dzērieni; tējas; garšvielas.
Andris Zeļenkovs