Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

17.01.2013

„Spilva” uzsāk ekskluzīvu produktu ražošanu. 100% roku darbs!

Ēdienu un ēdiena piedevu ražotājuzņēmums „Spilva” ir uzsācis ekskluzīvu Premium segmenta produktu ražošanu, kurā ieguldīts 100% roku darbs. Pirmie „Spilvas” produkti šajā segmentā – „Marinētu dārzeņu asorti” un „Marinētas sviesta pupiņas” – saražoti ierobežotā apjomā. Šo produktu ražošanā izmantotie dārzeņi, atskaitot papriku, ir audzēti Latvijā.

„Jaunā segmenta apgūšanu iesākām pakāpeniski. Pirmie jauno produktu apjomi ir saražoti ierobežotā daudzumā un bija pieejami tikai „Stockmann” un atsevišķos „Elvi” veikalos Rīgā. Pamazām jaunumi parādās arī citās tirdzniecības vietās, taču jau tagad ir skaidrs, ka pieprasījums pēc Premium segmenta produktiem ir. Tādēļ arī plānojam paplašināt šo īpašo, roku darba produktu klāstu,” informē „Spilvas” mārketinga direktore Dana Erciņa-Užāne.

Kopumā 2012. gada gaitā „Spilvas” produktu klāsts paplašināts ar 43 jauniem produktiem. Visvairāk produktu jaunumu pērn bija tomātu mērču, kečupu un majonēžu kategorijās.

Līdz ar jaunu produktu izstrādi „Spilva” darbojas pie esošo produktu receptūru uzlabojumiem. „Viens no „Spilvas” produktu kvalitātes kritērijiem ir pircējiem drošu produktu ražošana. Tādēļ jaunu produktu radīšanā un līdzšinējo pilnveidošanā meklējam risinājumus patērētājiem arvien draudzīgāka produkta sastāva izstrādē. Pētām cilvēku vēlmes, tirgus tendences, pētījumus par dažādu vielu ietekmi uz veselību. Konservantu ietekme joprojām tiek pētīta, un viennozīmīgas atbildes nav, tomēr esam nolēmuši pilnībā atteikties no konservantiem visos „Spilvas” kečupos,” informē „Spilvas” Kvalitātes un jaunu produktu attīstības direktore Māra Tamane.

Produkta uzglabāšanas ilgums ir galvenais jautājums, kas jārisina, izņemot konservantus no produkta sastāva. „Produktiem bez konservantiem uzglabāšanas termiņš ir krietni vien īsāks, bet konservanti pagarina produkta lietošanas ilgumu, kas ir ļoti nozīmīgi patērētājiem, kuri atvērto burciņu vai pudelīti ilgstoši uzglabā ledusskapī. Lai saglabātu produktu uzglabāšanas laiku un nebūtu jāpievieno konservanti, tagad visi „Spilvas” kečupi tiek pasterizēti – papildu termiski apstrādāti,” skaidro „Spilvas” Kvalitātes un jaunu produktu attīstības direktore.

Tāpat „Spilva” 2011. un 2012. gadu gaitā ir pilnībā pārgājusi uz ābolu biezeņu ražošanu bez krāsvielām un aromatizētājiem. 2011. gadā „Spilva” uzsāka ražot ābolu biezeņus ar augļu-ogu piedevām, kuru sastāvā ir tikai vērtīgas sastāvdaļas, bet 2012. gada gaitā pilnībā ir pārveidoti un uzlaboti visi „Spilvas” ražotie ābolu biezeņi, atsakoties no krāsvielām un aromatizētājiem. „Tagad „Spilvas” ābolu biezeņos pilnībā dominē ābolu biezeņa krāsa un garša, pievienotos augļus un ogas atstājot otrajā plānā. Taču tāda ir dabīgā garša un krāsa. Ļoti ceram, ka ēdājiem jaunā koncepcija iepatiksies,” tā Māra Tamane.

Ēdienu un ēdiena piedevu ražotājuzņēmums „Spilva” ir viens no vadošajiem augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmumiem Baltijā, kas savu produkciju realizē arī eksporta tirgos gan rietumos, gan austrumos. Uzņēmuma sortimentā ietilpst deviņas ēdienu un ēdiena piedevu kategorijas: tomātu mērces un kečupi; majonēzes; dresingi; konservēti dārzeņi; ievārījumi un deserti; mārrutki un sinepes; zupas un otrie ēdieni; dzērieni; garšvielas.



Andris Zeļenkovs

  

Vēl ziņas

Vidzemes tūrisma piedāvājumi starp finālistiem konkursā Veiksmīgākais jaunais tūrisma produkts 2020
Kulinārā tūrisma piedāvājums rudenim - Rudzu ceļš
Valmiermuižas alus pārdošana deviņos mēnešus kritusies par 1%
Starptautiskais Ziemassvētku ceļojums - lielākais starptautiskais labdarības pasākums Rīgā
Gruzijas vīns – garša, kas jāiepazīst pakāpeniski


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts