Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

19.09.2012

"Spilvā" 20 gadu laikā saražotas 140 000 tonnas produkcijas

Augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmums „Spilva” savu 20 gadu pastāvēšanas laikā saražojis aptuveni 140 000 tonnas dažādas produkcijas. Par godu 20 gadu jubilejai „Spilva” laidusi apgrozījumā uzņēmuma senāk ražotos produktus – „Tomātu mērci” un „Mārrutki” – ar retro etiķetēm, ar kādām šos produktus pazina pirms 20 gadiem. 

Uzņēmums „Spilva” dibināts 1992. gada 10. augustā, bet oficiāla reģistrācijas apliecība uzņēmumam izsniegta mēnesi vēlāk – tā paša gada 10. septembrī. Uzņēmums sāka darbu uz Bulduru sovhoztehnikuma konservu ceha bāzes, un tika radīts zīmols „Spilva”. Sākotnēji uzņēmums darbojās nelielās telpās, izmantojot tikai divas ražošanas līnijas un pieticīgu tehnisko bāzi. Tolaik uz lielāku tirgus spēlētāju fona „Spilva” bija nepamanāms, mazs uzņēmums. Kopš tā brīža daudz kas ir mainījies. 

Tagad ar „Spilvas” vārdu pazīstami aptuveni 600 dažādu produktu, no kuriem 79,2% tiek ražoti Rīgas apkaimē – uzņēmuma ražotnē Babītes novada Spilvē. No 20 gadu gaitā „Spilvā” saražotajām 140 000 tonnām dažādu produktu aptuveni trešdaļa ir tomātu mērces un kečupi.


„Spilvas” TOP 5 senākie produkti, kas tiek ražoti joprojām

1. „Tomātu mērce”;
2. „Mārrutki”;
3. „Tomātu mērce ar ķiplokiem”;
4. „Sinepes”;
5. „Latgales salāti”.

Savā jubilejas gadā „Spilva” senāk ražotos produktus – „Tomātu mērci” un „Mārrutkus” – laiž apgrozībā ar retro etiķetēm, ar kādām šos produktus pazina pirms 20 gadiem . „Divi senākie un vieni no atpazīstamākajiem „Spilvas” produktiem izvēlēti, lai atsauktu atmiņā vai jaunākajām paaudzēm atrādītu to, kāda izskatījās produkcija veikalu plauktos pirms 20 gadiem. Kopumā ar retro etiķetēm ir saražotas 100 000 „Tomātu mērces” un 40 000 „Mārrutku” burciņu,” informē „Spilvas” mārketinga direktore Dana Erciņa-Užāne.

Ēdienu un ēdiena piedevu ražotājuzņēmums „Spilva” ir viens no vadošajiem augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmumiem Baltijā, kas savu produkciju realizē arī eksporta tirgos gan rietumos, gan austrumos. Uzņēmuma sortimentā ietilpst deviņas ēdienu un ēdiena piedevu kategorijas: tomātu mērces un kečupi; majonēzes; dresingi; konservēti dārzeņi; ievārījumi un deserti; mārrutki un sinepes; zupas un otrie ēdieni; dzērieni; garšvielas.



Andris Zeļenkovs

  

Vēl ziņas

KONFERENCE:PIEGĀDES ĶĒDE, RAŽOŠANA, RANSPORTS & LOĢISTIKA. EKSPORTS. TIRDZNIECĪBA. E-KOMERCIJA
Latvijas profesionālās izglītības iestāžu audzēkņu profesionālās meistarības konkurss Jaunais Maiznieks 2019
SPI grupas izšķirošā uzvara Stolichnaya preču zīmes strīdā
13. novembrī seminārs-Kā izplatīt vietējo pārtiku Bizness-Biznesam tīklā
No 5.-7. februārim Berlīnē notiks starptautiskā augļu un dārzeņu loģistikas nozares izstāde


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts