Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

04.04.2012

„SPI Distribution (Latvia)” kļuvis par korporācijas „PepsiCo” dzērienu izplatītāju HoReCa tīklā

Uzsākot sadarbību ar „PepsiCo”, „SPI Distribution (Latvia)” tiks paplašināts tieši bezalkoholisko dzērienu segments, piedāvājot „PepsiCo” dzērienus viesnīcām, bāriem, restorāniem un kafejnīcām visā Latvijā.
„„PepsiCo” ir viena no pasaules lielākajām plaša patēriņa preču ražošanas kompānijām, tādēļ esam gandarīti, ka tieši mūsu uzņēmuma spēcīgajai un pieredzes bagātajai komandai būs iespēja strādāt ar šo lielo korporāciju. Mēs piedāvājam klientiem dažādus dzērienus, kuri ir līderi savās kategorijās, tādēļ mūsu mērķis ir palielināt arī „PepsiCo” dzērienu tirgus daļu HoReCa tirdzniecības vietās un stiprināt to pozīcijas,” saka „SPI Distribution (Latvia)” izpilddirektors Valts Ermansons.
„PepsiCo” korporācija ir pārstāvēta 200 valstīs ar vairāk nekā 700 ražotnēm. Pēc neto apgrozījuma ASV dolāros „PepsiCo” ir viena no pasaules TOP 5 kompānijām kopā ar „Nestle”, „Kraft”, „Coca-Cola” un „Unilever”. Plašajā „PepsiCo” sortimentā ir arī 22 spēcīgi zīmoli, kuru gada globālais apgrozījums pārsniedz 1 miljardu ASV dolāru, tostarp Latvijā pieejamie „Pepsi Cola”, „7UP”, „Lipton Tea”, „Mirinda” un „Pepsi Max”. Bez dzērieniem „PepsiCo” ražo arī sāļās uzkodas, no kurām populārākās ir čipsi „Lay’s” un „Cheetos”.
Vairumtirdzniecības uzņēmums „SPI Distribution (Latvia)” kā lielākais alkoholisko dzērienu izplatītājs Latvijā saviem klientiem piedāvā vadošo dzērienu zīmolus. Savā izplatīšanas tīklā uzņēmums piedāvā gan Latvijā ražotus, gan importētus dzērienus.

Māra Kondrāte

  

Vēl ziņas

Latvijas Tirgotāju asociācija: valdībai ir jāļauj darboties tirdzniecības centriem
Gemoss izsludina bāru, kafejnīcu un restorānu inventāra andeli
Vai sācies Latvijas pārtikas produktu zelta laikmets?
Trīs gardas idejas īpašajām Māmiņdienas brokastīm
35% Rimi privātās preču zīmes svaigās pārtikas produktu ražo vietējie ražotāji


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts