Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

04.08.2019

Šefpavāru atziņas

Helēna Puolakka ir Londonas Aster  šefpavārs:
"Klientam vienmēr taisnība".

Ričards Bainbridžs, Lielbritānijas restorāna Benedict šefpavārs un īpašnieks Norwich:
"Vissliktākais, ko restorāna viesis var darīt, ir pievienot sāli un piparus uz ēdiena, pirms viņš to ir nogaršojis".

Eric Guignard, šefpavārs franču restorānā Surbiton, Londona:
"Vissliktākais kas var būt, ja viesis pieprasa mani pagatavot ēdienu bez sāls".

Andrew Dargue, Londonas veģetārā restorāna Vanilla Black šefpavārs:
"Nepieņemami ir, ja viesis paziņo par kādas sastāvdaļas nepanesību, pēc tam kad ēdiens ir jau sagatavots pasniegšanai"


Hari Ghotra šefpavārs no Indijas, kurš strādā Londonā Mayfair Tamarind
"Pavārs ir gandarīts, ja viesim garšo ēdiens, bet ir sarūgtināts, ja ēdiens paliek šķīvī neapēsts. Svarīgs ir kontakts ar viesi, saruna, lai uzzinātu, kā garšoja, vai kas negaršoja, lai turpmāk papildinātu ēdienu".

  

Vēl ziņas

airBaltic kā viena no pirmajām lidsabiedrībām pasaulē izmēģinās IATA Travel Pass
Ēdiens līdzi ņemšanai: draudzīgs lietotājam, bet vai arī videi?
Pasažieru plūsma Eiropas lidostās 2020.gadā sarukusi līdz 1995.gada līmenim
Būtiski audzis videi nedraudzīgo vienreizlietojamo trauku un krūžu patēriņš
Uzņēmēju noskaņojums pagaidām neuzlabojas


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts