Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

04.08.2019

Šefpavāru atziņas

Helēna Puolakka ir Londonas Aster  šefpavārs:
"Klientam vienmēr taisnība".

Ričards Bainbridžs, Lielbritānijas restorāna Benedict šefpavārs un īpašnieks Norwich:
"Vissliktākais, ko restorāna viesis var darīt, ir pievienot sāli un piparus uz ēdiena, pirms viņš to ir nogaršojis".

Eric Guignard, šefpavārs franču restorānā Surbiton, Londona:
"Vissliktākais kas var būt, ja viesis pieprasa mani pagatavot ēdienu bez sāls".

Andrew Dargue, Londonas veģetārā restorāna Vanilla Black šefpavārs:
"Nepieņemami ir, ja viesis paziņo par kādas sastāvdaļas nepanesību, pēc tam kad ēdiens ir jau sagatavots pasniegšanai"


Hari Ghotra šefpavārs no Indijas, kurš strādā Londonā Mayfair Tamarind
"Pavārs ir gandarīts, ja viesim garšo ēdiens, bet ir sarūgtināts, ja ēdiens paliek šķīvī neapēsts. Svarīgs ir kontakts ar viesi, saruna, lai uzzinātu, kā garšoja, vai kas negaršoja, lai turpmāk papildinātu ēdienu".

  

Vēl ziņas

Starptautiskais Ziemassvētku ceļojums - lielākais starptautiskais labdarības pasākums Rīgā
Gruzijas vīns – garša, kas jāiepazīst pakāpeniski
Iedzīvotāji nodevuši pārstrādei vairāk nekā vienu tonnu pannu un katlu
Pasaules slavenākajā pavāru konkursā Bocuse d’Or Eiropa piedalījās Latvijas komanda
Trīs drosmīgie Maskavā: biznesa stundas no restorāniem, kuri atvērās krīzes laikā


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts