Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

24.01.2012

Sākas pieteikšanās kampaņai “Uzslavē labu servisu!”

Astoto reizi sākusies pieteikšanās ikgadējai kampaņai “Uzslavē labu servisu!”, biznesa portālu informēja kampaņas organizatore Unda Krieviņa.

“Uzslavē labu servisu!” mērķis ir novērtēt labu apkalpošanu un uzslavēt uzņēmumus, iestādes un to darbiniekus. Turklāt kampaņa notiek arī Igaunijā.

Projekta galvenie partneri ir AS “Swedbank”, SIA “Lattelecom” un Rīgas dome. Uzņēmumu kvalitatīvajā pētījumā piedalās “DIVE Latvija” un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) eksperti.

Krieviņa norāda, ka daudzi uzņēmumi kampaņas laikā rīko pozitīvisma aktivitātes uzņēmuma iekšienē, kā arī organizē dažādas apmācības klientu servisa darbiniekiem.

Šogad kampaņai pieteikušās Bērnu klīniskā universitātes slimnīca, “City Fitness”, “Double Coffee”, “Hotel Jūrmala Spa Conference centre”, “If Apdrošināšana”, “KID”, kinoteātris “Cinamon”, “Krassky”, “Lattelecom”, “Lāči”, “Lieliska dāvana”, “Mobilly”, “Nordea”, “Ribs&Rock”, “Rito”, “Starptautiskā lidosta “Rīga”", “Steikuhaoss”, “Stenders”, “Swedbank”, “UniCredit Leasing”, Valmieras pilsētas pašvaldība, “Venden”, “Volvo Trucks”, “VTU Valmiera” un “Le Dome”.

Kampaņā var iesaistīties ikviens uzņēmums vai valsts un pašvaldību iestāde. Pieteikšanās notiek līdz 15.februārim, nosūtot pieteikuma anketu, ko var atrast mājaslapā “www.labsserviss.lv”.

“Uzslavē labu servisu!” laikā apkalpošanas vietās martā tiek izvietoti kampaņas atribūti. Turpat norādīti arī veidi, kā jebkurš klients var uzslavēt apkalpošanu.

Uzslavētākās iestādes un uzņēmumi tiks noteikti un paziņoti 12.aprīlī.

Kā ziņots, pērn uzslavētāko uzņēmumu vidū bija “Statoil”, “Stenders”, “EuroAptieka”, “Avon Cosmetic”, “Danske banka”, “Nordea banka”, “BTA”, “Tele2″, “Balticom”, “Hotel Jūrmala SPA”, “Jēkaba aģentūra”, Banku augstskola, “Nordisk”, “Manaslecas.lv”, papīrfabrikas “Līgatne” makulatūras savākšanas punkts, restorāni “Ribs&Rock” un “ZeDonats”, “Norde”, “Premium Medical”, “DPD Latvia”, “airBaltic”, “Starptautiskā lidosta “Rīga”", Olimpiskais sporta centrs, “Cinamon”, “TSC” un “G4S”.

Pērn kampaņā piedalījās 124 uzņēmumi un iestādes, aptverot gandrīz 1200 apkalpošanas vietas visā Latvijā.

Avots: bar.lv


  

Vēl ziņas

Amber Beverage Group apbalvota kā vadošā starptautiskā dzērienu nozares kompānija 2020. gadā
Lidosta Rīga gadu noslēdz ar pasažieru skaita kritumu par vairāk nekā 74%
Maxima klientu kritums līdz pat 72%
Zaļā nedēļa Berlīnē, 2021. gada 20.-21. janvārī tiešraidē
airBaltic decembrī un janvārī piedāvās vairāk nekā 2 500 lidojumu


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts