Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

25.02.2014

„Rīgas Melnais balzams” pērn bijis pārdotākais „Latvijas balzama” dzēriens eksporta tirgos


 „Rīgas Melnā balzama” produktu pārdošana vietējā un eksporta tirgū kopumā pagājušajā gadā augusi par 13% jeb 879 tūkstošiem eiro, salīdzinot ar 2012.gadu, un sasniegusi 7,4 miljonus eiro – informē AS „Latvijas balzams”. Pašmāju tirgū sasniegts 13% pieaugums, bet eksportā pārdošanā pret 2012.gadu sasniegts pat 14% pieaugums. 

„Rīgas Melnais balzams” un tā grupas produkti 2013.gadā ir bijis pārdotākais „Latvijas balzama” ražotais dzērienu zīmols uzņēmuma tiešā eksporta tirgos – produkcijas realizācijas apjoms ražotāja cenās pārsniedzis EUR 2,3 miljonus. 

Pārdotāko zīmolu vidū eksporta tirgos ir arī brendijs „Grand Cavalier”, kas ir Lietuvas tirgus līderis savā kategorijā, kā arī nesen radītais „Riga Black Vodka” degvīns. 

Lielāko izaugsmi pārdošanā uzrāda „Balzams ar upeņu garšu”: 
Straujāko pārdošanas pieaugumu balzama produktu grupā pērn, līdzīgi kā 2012.gadā,  uzrādījis „Rīgas Melnais balzams ar upeņu garšu” – augot  par 28%.  
Pēc AS „Latvijas balzams” datiem, šī dzēriena realizācija vietējā tirgū  pērn augusi par 23%,  savukārt, eksporta tirgos tā sauktā „Upeņu balzama” pārdošanas rādītāji kāpuši par 50%. 

„Lai arī pašmāju tirgus joprojām ir ļoti būtisks „Rīgas Melnajam balzamam”, taču mūsu ambīcijas ir plašākas. Pasaules tirgus piedāvā vēl maz izmantotas iespējas daudzkārt kāpināt realizācijas apjomu. 

Īpašs uzsvars 2013.gadā tika likts uz reģiona vadošajiem  tirgiem - Ukrainu, Krieviju, kā arī Rīgu un citu lidostu beznodokļu zonām. 

Savukārt 2014.gadā ievērojamu izaugsmi plānojam arī vadošajos pasaules tirgos, tādos kā Lielbritānija, ASV, Ķīna, kas mums nozīmēs jaunu un plašāku klientu loku,” stāsta Valters Kaže, uzņēmuma komercdirektors. 

Lielākie Balzama tirgi – Ukraina un Krievija:
Pērn vienā no lielākajiem balzama tirgiem - Ukrainā - šī dzēriena pārdošana augusi par 38% un zīmols bijis vadošā bārmeņu konkursa oficiāls sponsors. Savukārt, tikai Kaļiņingradas apgabalā (Krievija) vien izdevies dubultot realizācijas apjomus.

Ļoti būtisku izaugsmi izdevies sasniegt duty free jeb beznodokļu tirdzniecības zonā Rīgas lidostā, augot par 21% pret 2012.gadu. Šim specifiskajam tirgum tika radīti arī īpaši dzēriena iepakojumi un komplekti. 



  

Vēl ziņas

Zināmi konkursu Latvijas Gada Pavārs 2024 un Pavārzellis rezultāti
Baltijā lielākais viesnīcu operators “Mogotel Hotel Group” Stokholmā atvēris pirmo “voco hotels” zīmola viesnīcu
Projekts "CATERING ADVANCED: VET Students Mobile Training Model Nr. 2023-1-LT01-KA210-VET-000157824" veiksmīgi turpinās
Riga Food 2004 no 5.09.-7.09.
No Latvijas līdz pat Spānijas garšai – mērču saderība ar uzkodām un ēdieniem


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts