Rīgas Melnais Balzams gatavs veidot tradīcijas arī nākamos 100 gadus
Par godu Latvijas simtgadei laista klajā īpaša Rīgas Melnais Balzams sērija, kuras dizains veidots kā stāsts par šā brīža un nākotnes Latviju. Jubilejas sērijas balzams ir papildus izturēts ozolkoka mucās, piešķirot leģendārajam dzērienam noapaļotas un maigas garšas nianses.
“Senajā 1752. gadā radītais dzēriens ir piedzīvojis impēriju krišanu un jaunu valstu dzimšanu, paaudžu maiņas un tradīciju rašanos. Šajā laikā Latvija ir izveidojusies par neatkarīgu un mīlētu valsti, kuras vārds pasaulē izskan arvien biežāk,” stāsta Rīgas Melnais Balzams globālais zīmola direktors Māris Kalniņš. “Esam lepni nest Latvijas vārdu pasaulē, to pārstāvot ar autentisku un kvalitatīvu produktu vairāk nekā 30 eksporta tirgos. Mēs noteikti turpināsim piedalīties Latvijas izaugsmē un tradīcijās arī nākamos 100 gadus,” norāda Māris Kalniņš.
Latvijas simtgadei veltīto Rīgas Melno Balzamu rotā vairāki Latvijai raksturīgi simboli – ozols, tautu meita, Daugava, trīs zvaigznes un citi elementi. “Zelta drukā ieturētais pudeles dizains ataino stāstu par Latviju – par latviešu tautas spēcīgajām saknēm, par savstarpējo vienotību un kopējo valsts attīstību,” atklāj Māris Kalniņš. “Balzams ar savu 266 gadu garo pieredzi novēl Latvijai un tās iedzīvotājiem pastāvēt par savām vērtībām, atcerēties savas saknes un sniegties pretim jauniem un ambicioziem izaicinājumiem. Esam pārliecināti, ka izdosies. Ikvienam,” noslēdz zīmola direktors.
Rīgas Melnais Balzams ir Latvijā radīts garšaugu dzēriens, kura pamatā ir 24 atsevišķas sastāvdaļas, kas rada unikālu un elegantu garšu. Ar cienījamu vēsturi, kas mērāma vairāk nekā 265 gadu garumā, Rīgas Melnais Balzams ir viens no senākajiem zīmoliem savā kategorijā visā pasaulē. Leģendāro dzērienu pārdod vairāk nekā 30 valstīs, katru gadu saražojot vairāk nekā četrus miljonus pudeļu.
Sabīne Rutka
ALKOHOLA LIETOŠANAI IR NEGATĪVA IETEKME. TĀ PĀRDOŠANA, IEGĀDĀŠANĀS UN NODOŠANA NEPILNGADĪGĀM PERSONĀM IR AIZLIEGTA.