Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

08.10.2013

„Rīgas Melnā balzama” sēriju paplašina ar jaunu dzērienu

Labi pazīstamā Latvijas eksportprece un tūristu iecienītais suvenīrs no Latvijas “Rīgas Melnais balzams” paplašina savu produktu sēriju ar jaunu dzērienu -  “Rīgas Melnais balzams ELEMENT”.

“Rīgas Melnais balzams ELEMENT” tapis, sadarbojoties AS “Latvijas balzams” tehnologiem un mārketinga speciālistiem. Darbs pie jaunā dzēriena, tajā skaitā receptūras izveides, aizņēmis vairāk nekā pusotru gadu – informē uzņēmuma komunikācijas vadītāja Dana Hasana. Jaunā produkta un zīmola “ELEMENT” izstrādē investēti 12 tūkstoši latu. 

FOTO  - http://failiem.lv/u/jbzpuij

„Rīgas Melnā balzama ELEMENT” ražošana tika uzsākta pašā septembra nogalē. Pirmajā partijā ir saražoti 30 tūkstoši litru. Līdz šī gada beigām plānots kopumā sara-žot 47 tūkstošus litru jaunā dzēriena, kurus plāno realizēt kā vietējā, tā ārvalstu tirgos.

Jaunais produkts “Rīgas Melnā balzama” sērijā radīts, ņemot vērā pasaules tendences dzērienu nozarē un izmaiņas patērētāju gaumē. Tā kompozīcijas pamatu veido tradicionālais “Rīgas Melnā balzama” dabīgo zālīšu un augu nolējums, kas papildināts ar citām oriģinālām sastāvdaļām. 

„ELEMENT” ražošana, salīdzinot ar klasisko Balzamu, ir sarežģītāka un laikietilpīgāka, jo visas dzēriena sastāvdaļas netiek sajauk-tas (kupažētas) vienlaicīgi, bet gan divos posmos. Gatavais „ELEMENT”, tāpat kā citi Balzama produkti, tiek pildīts māla krūkā, kurā balzams nogatavojas un iegūst savu neatkārtojamo garšu. Etiķetes dizainā ir izmantota melnās, sarkanās un sudraba krāsu kombinācija. 

„ELEMENT” papildina preču zīmes “Rīgas Melnais balzams” sēriju, kuru tālajā 1752.gadā aizsāka „Rīgas Melnais balzams” un 2008. gadā papildināja „Rīgas Mel-nais balzams ar upeņu garšu”. 

„Jaunais zīmols saglabā visas esošās „Rīgas Melnā balzama” vērtības: unikalitāti, kvalitāti un dabīgumu. Turklāt, ar “ELEMENT” ieviešanu 260 gadu vecais zīmols apliecina, ka ir arī aktuāls un mūsdienīgs. Šis dzēriens uzrunās modernu, aktīvu un internacionālu 21.gadsimta patērētāju gan Latvijā, gan ārvalstīs”, stāsta “Rīgas Melnā balzama” Zīmola vadītājs Ģirts Liniņš. 

“Esam plānojuši, ka jaunais “ELEMENT” jau šogad dosies arī uz vairākiem eksporta tirgiem”, komentējot eksporta plānus, papildina AS “Latvijas balzams” Komercdirektors Valters Kaže. 



„Rīgas Melnais balzams ELEMENT” jau ir pieejams specializētajos „Latvijas bal-zams” veikalos un šonedēļ nonāks pārdošanā arī Latvijas lielveikalu ķēdēs. 

Eksporta un vietējā tirgus dati: 

“Rīgas Melnais balzams” ir viens no pārdotākajiem dzērieniem “Latvijas balzams” portfelī ne tikai Latvijā, bet arī eksporta tirgos.

 “Rīgas Melnā balzama” un “Rīgas Melnā balzama ar upeņu garšu” kopējie pārdošanas apjomi vietējā un eksporta tirgos 2012.gadā auga par 19%, sasniedzot 1 205 932 litrus. 

Arī Latvijā “Rīgas Melnā balzama” realizācijas apjomi vairāku gadu garumā nemainīgi saglabā augošu tendenci. 



Saskaņā ar produkta vairumtirgotāja “SPI Distribution Latvia” datiem,  2012. gadā šī produkta pārdošana vietējā tirgū auga par 14%, salīdzinot ar 2011.gadu. Līdzīgu tendenci vērojām arī eksporta tirgos, kur pieprasījums pēc “Rīgas Melnā balzama” produktiem pērn audzis par 9%.

Rīgas aptiekārs Kunce 18.gadsimtā radīja dzēriena pamata recepti, apvienojot tajā dažādus dabas elementus. Trīs gadsimtus vēlāk AS “Latvijas balzams” meistari izveido jaunu “Rīgas Melnā balzama” versiju – “ELEMENT”, uzsverot, ka pamatvērtības paliek, lai arī dzīves elementi mainās.



Dana Hasana



  

Vēl ziņas

Recepte: Roberto Meloni gatavo pastu krēmīgā diļļu mērcē
Latvieši ik gadu izdzer vairāk nekā 1,5 miljonus tasīšu kafijas
Latvijas dabas tūrisma piedāvājums pārsteidz britu tūroperatorus
Ādažu čipsi un Selga triumfē “Gada augu produkts 2023" aptaujā
Svinēsim Jāņus Dzegužkalnā!


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts