Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

23.01.2013

“Rīgas Melnā balzama” produktu pārdošanas apjomi pērn auguši par 19%

“Rīgas Melnā balzama” un „Rīgas Melnā balzama ar upeņu garšu” kopējie pārdošanas apjomi vietējā un eksporta tirgos pērn auguši par 19%, sasniedzot 1 205 932 litrus – informē AS „Latvijas balzams. Īpaši veiksmīgs 2012.gads ir bijis “Rīgas Melnajam balzamam ar upeņu garšu”, kura realizācijas rādītāji eksporta tirgū pērn auguši vairāk nekā uz pusi jeb par 61%, bet vietējā tirgū - par 52%.

 Uzņēmums redz potenciālu kāpināt „Rīgas melnā balzama” pārdošanu arī šogad, norādot uz jauniem projektiem kā vietējā, tā arī Eiropas un citu valstu tirgos.  

“Rīgas Melnā balzama” realizācijas apjomi Latvijā jau kuru gadu saglabā augošu tendenci. Saskaņā ar  produkta vairumtirgotāja „SPI  Distribution Latvia” datiem 2012. gadā šī produkta pārdošana vietējā tirgū augusi par 14%, salīdzinot ar 2011.gadu. Līdzīgu tendenci vērojām arī eksporta tirgos, kur pieprasījums pēc “Rīgas Melnā balzama” pērn audzis par 9%.

 „Īpašu atzinību patērētāju vidū ir izpelnījies “Rīgas Melnais balzams” ar upeņu garšu, kura ražošanu uzsākām 2009. gadā. Pērn šī dzēriena pārdošanas rezultāti gan Latvijā, gan ārzemēs palielinājušies uz pusi, uzsākām arī tā sauktā „Upeņu balzama” eksportu uz ASV.  

Tādēļ varam ar pārliecību teikt, ka “Rīgas Melnā balzama” 260. jubilejas gads ir aizvadīts godam,” saka AS “Latvijas balzams” Zīmolu direktors Valters Kaže.  

Pagājušajā gadā eksportam tika saražota katra ceturtā Balzama pudele jeb 24% no kopējā  ražošanas apjoma. “Rīgas Melnais balzams” pērn bija pārdošanā 22 eksporta tirgos,  tajā skaitā arī beznodokļu zonā (Duty Free), kopējam eksporta apjomam sasniedzot 283 743 litrus. Pērn tika uzsākts arī „Rīgas Melnā balzama” eksports uz  Horvātiju un Gruziju. 

“Stabili augošie realizācijas rādītāji liecina, ka “Rīgas Melnā balzama” produktiem ir potenciāls augt, tādēļ šogad aktīvi strādāsim pie eksporta tīkla attīstīšanas kā eso-šajos, tā jaunos tirgos. Šobrīd ar optimismu raugāmies uz Eiropas un Centrālāzijas tirgiem - Poliju, Lielbritāniju, Kaļiņingradas apgabalu, kā arī Kazahstānu, Gruziju un Azerbaidžānu,” norāda AS „Latvijas balzams” Eksporta direktors Justs Dzedons. 

Kā jau tika informēts, 2012. gadā tika atzīmēta “Rīgas Melnā balzama” 260. gadadiena, kuras ietvaros tika veikta mērķtiecīga zīmola komunikācija, uzrunājot jaunas patērētāju auditorijas. Par godu šim datumam, limitētā daudzumā tika saražota “Rīgas Melnā balzama” partija īpašā jubilejas dizaina iepakojumā. 



Dana Hasana

  

Vēl ziņas

Automatizēti veikali, 5G roboti - kas mazumtirdzniecību Latvijā sagaida nākotnē?
60% iedzīvotāju atzīst – Covid-19 būtiski mainījis iepirkšanās paradumus
Richberry – bērna pārtikas alerģija mudināja radīt jaunu produktu
Vīna gatavošana Kvevros – tradīcija izkopta jau 8000 gadus
Uz Ziemassvētkiem laiž klajā īpašu Rīgas Melno Balzamu ar šokolādes un piparmētru garšu


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts