Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

25.11.2011

Pirmo reizi Latvijā - Jameson konkurss „Done in 60 seconds”

Konkurss „Done in 60 seconds” , kuru jau trešo gadu organizē pasaulē slavenākais īru viskija zīmols Jameson kopā ar vadošo pasaules kino žurnālu „Empire”, piedaloties arī Holivudas superzvaigznēm, šogad pirmo reizi tiek organizēts arī Latvijā.

Konkursa ietvaros ikviens kino industrijas entuziasts līdz 2012.gada 20.janvārim ir aicināts pārveidot klasiskās filmas 60 sekunžu garās īsfilmās, izceļot konkrētā kino šedevra galveno ideju un piesakot tās dalībai Jameson Empire Awards konkursam „Done in 60 seconds” mājas lapā www.jamesonempirediss.com.

„Mums ir liels gandarījums, ka ar Jameson atbalstu šogad arī Latvijas kino industrijas profesionāļiem un entuziastiem būs iespēja pierādīt savu varēšanu un talantu starptautiskā mērogā Jameson Empire Awards konkursa „Done in 60 seconds” ietvaros. Tā ir lieliska iespēja un izaicinājums ikvienam, kurš savu nākotni vēlas saistīt ar kinoindustriju,” uzsver Pernod Ricard Latvia mārketinga vadītāja Helēna Zakmane.

2012. gada konkursa „Done in 60 Seconds” konkursa galvenā balva - nenovērtējama un reta iespēja pavadīt laiku kopā ar slavenu režisoru un uzzināt viņa darba noslēpumus.

Latvijas „Done in 60 Seconds” fināla pasākums norisināsies 2012. gada februārī, kur vietējā līmeņa konkursa ietvaros tiks izvēlēts viens finālists no Latvijas, kurš iegūs pilnībā apmaksātu ceļojumu uz Londonu no 23. līdz 26. martam ar iespēju apmeklēt Jameson Empire Awards konkursa „Done in 60 Seconds” pasaules finālu 2012.gada 23. martā.

Pasaules fināla laikā starptautiska žūrija paziņos piecus veiksmīgākos finālistus, kas 25. martā dosies uz kino zvaigžņu apmeklēto Jameson Empire Awards ceremoniju. Tās laikā tiks paziņots konkursa „Done in 60 Seconds” uzvarētājs, kuram tiks pasniegta Jameson Empire Awards balva.

Pērn konkursa „Done in 60 Seconds” uzvaras laurus plūca Maeve Stam no Nīderlandes, kura asprātīgā manierē vienas minūtes garumā bija pārveidojusi Denija Boila (Danny Boyle) režisēto kases grāvēju „127 stundas”.

Jameson Empire Awards ceremonijas apmeklējušas tādas Holivudas zvaigznes kā Kolins Fērts (Colin Firth), Kēra Naitlija (Keira Knightly), Džeimss Makevojs (James McEvoy), Gerijs Oldmens (Gary Oldman) un citi.

Plašāka informācija par Jameson Empire Awards konkursu „Done in 60 seconds” pieejama mājas lapā www.jamesonempirediss.com.

Par Jameson
Jameson ir tradicionāls īru viskijs, kura pagatavošanā saglabātas tradīcijas, kas aizsāktas Džona Džeimsona (John Jameson) rūpnīcā jau 1780. gadā. Viskijs tiek izgatavots no atlasīta iesala, miežiem un vistīrākā ūdens, pēc tam ne mazāk par sešiem gadiem to izturot heresa mucās. Jameson viskija pagatavošanai tiek izmantotas gadsimtu garumā apkopotās un uzkrātās īru prasmes un tradīcijas, kas apvienotas ar modernām tehnoloģijām. 1996. gadā Jameson kļuva par visstraujāk augošo stipro dzērienu zīmolu un pašlaik ir populārākais īru viskijs pasaulē.

Par Pernod Ricard
Pernod Ricard grupa izveidota 1975.gadā, apvienojoties diviem nozares uzņēmumiem. Tā ir ilgstoši un veiksmīgi attīstījusies, pievienojot savam produktu portfolio arvien jaunus zīmolus. Grupā strādā aptuveni 18 000 darbinieku 70 pasaules valstīs.

Pernod Ricard piederošais portfolio sastāv no prestižākajiem sektora zīmoliem: Ballantine’s, Chivas Regal un The Glenlivet skotu viskijiem, Jameson īru viskija, Martell konjaka, Havana Club ruma, Beefeater džina, Kahlua un Malibu liķieriem, Mumm un Perrier-Joüet šampaniešiem, kā arī Jacob’s Creek un Montana vīniem.

Pernod Ricard konsekventi īsteno stingru korporatīvās sociālās atbildības politiku un atbalsta saprātīgu alkohola patēriņu, lai izvairītos no tā nepareizas lietošanas un kaitīgas ietekmes.

SIA Pernod Ricard Latvia ir starptautiskā holdinga Pernod Ricard pārstāvniecība Latvijā. Uzņēmums dibināts 1998. gadā 7. jūlijā un šo vairāk nekā trīspadsmit gadu laikā ir iekarojis stabilu pozīciju premium alkohola tirgū Latvijā.


Avots: Bartending.lv

  

Vēl ziņas

Iznākusi Našķoties Zanes otrā recepšu grāmata Našķoties bērnībā
Pirmais Burger King restorāns Latvijā atvērts iepirkšanās un izklaides centrā Akropole
Automatizēti veikali, 5G roboti - kas mazumtirdzniecību Latvijā sagaida nākotnē?
60% iedzīvotāju atzīst – Covid-19 būtiski mainījis iepirkšanās paradumus
Richberry – bērna pārtikas alerģija mudināja radīt jaunu produktu


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts