Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

25.06.2014

Pieaug “Spilvas” eksports

Gada pirmajos 5 mēnešos (janvāris – maijs) augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmuma “Spilva” produkcijas eksports palielinājies līdz 1,22 miljoniem eiro, veidojot 2,5% pieaugumu salīdzinājumā ar iepriekšējā gada to pašu laika posmu.

Lielākais eksporta apjoma pieaugums vērojams Igaunijā, sasniedzot 304,4 tūkstošu eiro apjomu. Igaunijā izaugsme veidojusies, pateicoties intereses un pirkumu pieaugumam ievārījumu kategorijā. Savukārt straujākā eksporta izaugsme ir Lielbritānijā (+264,4%), Izraēlā (90,3%) un Zviedrijā (40,8%).

Lielbritānija apsteidz Īriju! “Tradicionāli “Spilvas” eksportu uz Lielbritāniju un Īriju ir veicinājusi šajās valstīs strādājošo un dzīvojošo latviešu interese. Šī gada pirmajos mēnešos kopējais eksporta apjoms Lielbritānijā ir apsteidzis Īriju. Arī Īrijas tirgū ir vērojama izaugsme (+2,3%), taču Lielbritānijā kāpums ir bijis nesalīdzināmi straujāks, pateicoties sadarbības partneru skaita pieaugumam un “Spilvas” produkcijas pieejamības paplašināšanai šajā valstī,” skaidro Dana Erciņa-Užāne, “Spilvas” mārketinga direktore.

Salīdzinoši netradicionāls, taču jau ierasts “Spilvas” tirgus ir Izraēla, kurā uzņēmums sāka ienākt ar brūkleņu mērci. Tagad pakāpeniski sortiments Izraēlā tiek paplašināts ar majonēzi, salātu mērcēm un Latvijas skābenēm.

Ēdienu un ēdiena piedevu ražotājuzņēmums “Spilva” ir viens no vadošajiem augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmumiem Baltijā, kas savu produkciju realizē arī eksporta tirgos gan rietumos, gan austrumos. Uzņēmuma sortimentā ietilpst deviņas ēdienu un ēdiena piedevu kategorijas: tomātu mērces un kečupi; majonēzes; dresingi; konservēti dārzeņi; ievārījumi un deserti; mārrutki un sinepes; zupas un otrie ēdieni; dzērieni; garšvielas.



Andris Zeļenkovs

  

Vēl ziņas

Iznākusi Našķoties Zanes otrā recepšu grāmata Našķoties bērnībā
Pirmais Burger King restorāns Latvijā atvērts iepirkšanās un izklaides centrā Akropole
Automatizēti veikali, 5G roboti - kas mazumtirdzniecību Latvijā sagaida nākotnē?
60% iedzīvotāju atzīst – Covid-19 būtiski mainījis iepirkšanās paradumus
Richberry – bērna pārtikas alerģija mudināja radīt jaunu produktu


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts