Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

06.05.2020

Pārtikas interneta veikala Barbora.lv apgrozījums pērn pieaudzis par 64%, sasniedzot 7,7 miljonus eiro


Vadošais pārtikas un sadzīves preču interneta veikals Latvijā Barbora.lv pērn sasniedzis apgrozījumu 7,7 miljonu eiro apmērā, kas ir par 64% vairāk nekā 2018. gadā. Pagājušajā gadā veikti ievērojami uzņēmuma attīstības darbi, tajā skaitā investēts tehnisko risinājumu attīstībā, atklāts trešais komplektēšanas centrs, atvērti trīs “Pasūti! Piebrauc! Paņem!” punkti Rīgā, kā arī paplašināta piegādes teritorija.
 
2019. gadā Barbora.lv strādāja pie tā, lai attīstītu biznesu un padarītu sniegtos pakalpojumus klientiem vēl pieejamākus. Barbora.lv atvēra trešo komplektēšanas centru Rīgā – centrā, Grostonas ielā 1, (Maxima XXX veikalā), tāpat arī atvēra trīs Pasūti! Piebrauc! Paņem! punktus Rīgā Maxima XXX veikalos – Mežciemā, Biķernieku iela 143, Imantā, Slokas ielā 115 un centrā, Grostonas ielā 1, kā arī paplašināja līdzšinējo piegādes teritoriju ar četrām jaunām vietām – Ikšķile, Kadaga, Gauja un Siguļi.

“Pērn mūsu mērķis bija attīstīt klientiem sniegtos pakalpojumus, kā arī izvērst darbību, lai esam pieejami pēc iespējas vairāk cilvēkiem. Pagājušā gada sākumā prognozējām, ka pieprasījums pēc pārtikas un sadzīves preču iegādes internetā pieaugs, un tagad jāatzīst, ka tas ir noticis ar uzviju. 2019. gada laikā mūsu klientu skaits teju dubultojās. Man ir patiess gandarījums, ka arvien vairāk iedzīvotāju uzticas un izvēlas tieši mūs, kas veicina mūsu vēlmi attīstīties vēl straujāk,” saka Sanita Bērziņa, interneta veikala Barbora.lv vadītāja.  
  
Ņemot vērā iedzīvotāju pieaugošo pieprasījumu pēc pārtikas iegādes internetā, Barbora.lv šogad plāno attīstīt klientiem sniegtos pakalpojumus: “Mēs turpināsim attīstīt darbību reģionos un padarīt preču saņemšanu 33 “pick-up” punktos visā Latvijā vēl ērtāku, nodrošinot iespēju produktus saņemt, neizkāpjot no automašīnas. Tāpat arī strādājam pie citiem projektiem, lai pakalpojumus padarītu pieejamus pēc iespējas lielākai sabiedrības daļai un vēl vairāk uzlabotu klientu iepirkšanās un pasūtījumu saņemšanas pieredzi,” šī gada plānus atklāj S.Bērziņa. 


Jekaterina Pukinska

  

Vēl ziņas

Recepte: Roberto Meloni gatavo pastu krēmīgā diļļu mērcē
Latvieši ik gadu izdzer vairāk nekā 1,5 miljonus tasīšu kafijas
Latvijas dabas tūrisma piedāvājums pārsteidz britu tūroperatorus
Ādažu čipsi un Selga triumfē “Gada augu produkts 2023" aptaujā
Svinēsim Jāņus Dzegužkalnā!


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts