Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

23.09.2011

“McDonald’s” izstrādājis “Happy Studio” – unikālu izglītojošu virtuālo vidi bērniem

“McDonald’s” iepazīstina ar “Happy Studio” – bērniem domātu aizraujošu un izglītojošu interneta vietni www.happystudio.com, kurā vairākos līmeņos var apgūt dažādas prasmes, piemēram, rēķināšanas, roku un acu koordināciju, valodas iemaņas, kā arī dažādu problēmu risināšanu. “Happy Studio” ir bērniem droša vide, kurā bērna aktivitātes var uzraudzīt viņa vecāki un kurā nav reklāmu. Tāpat “Happy Studio” piedāvātais saturs ir pieejams bez maksas dažādās valodās, tajā skaitā latviešu un krievu.

“McDonald’s” ir izveidojis “Happy Studio”, kas paplašina bērniem paredzētā ēdiena komplekta “Happy Meal” sniegto pieredzi arī ārpus restorāna, kā arī rosina ģimenes locekļus kopīgi pavadīt laiku izglītojošā un interesantā veidā. “Happy Studio” balstās uz pētījumiem divu gadu garumā, ko veikuši starptautiski eksperti, kuri arī piedalījušies “Happy Studio” satura radīšanā un vērtēšanā. 

“Nevardarbīgām datorspēlēm var būt daudz pozitīvu aspektu, piemēram, bērns iemācās vadīties pēc instrukcijas, apgūst problēmas risināšanas prasmes, kas, savukārt, palīdz attīstīt loģisko domāšanu, tiek attīstīta bērnu roku kustības darbības koordinācija, tiek veicinātas sīkmotoriskās kustības. Tāpat attīstās vizuālās uztveres spējas un vizuālā atmiņa, jo ir jādomā par vairākām lietām vienlaicīgi. Dažas spēles veicina lasīšanas un matemātikas prasmes, citas spēles veicina kreativitāti, radošo domāšanu. Ļoti nozīmīgi ir tas, ja datorspēles piedāvā iespēju līdzdarboties vecākiem – tas var stiprināt bērna un vecāku saikni. Protams, ir ļoti svarīgi, ka vecāki vienmēr seko līdzi bērna darbībai pie datora, kā arī kontrolē tā lietošanas ilgumu,” komentē Sandra Sebre, Latvijas Universitātes Pedagoģijas un psiholoģijas fakultātes psiholoģijas nodaļas vadītāja.

“Happy Studio” ir veidota tā, lai bērnus gan izklaidētu, gan izglītotu. Tās saturs piedāvā mācīšanās iespējas vairākos līmeņos, tajā skaitā apgūt problēmu risināšanas prasmes, acu un roku koordināciju, attīstītu reķināšanas un valodu iemaņas. “Happy Studio” ir iekļautas aizraujošas interaktīvas spēles, kas bērniem nodrošina arī izglītojošus ieguvumus, tiek piedāvāts arī plašs klāsts citu aktivitāšu, kas bērnus izklaidē un ļauj viņiem izpausties.

“”McDonald’s” ir svarīga klientu, īpaši bērnu, labklājība. Internets un citas digitālās iespējas ir daļa no bērnu ikdienas dzīves, un “Happy Meal” attīstās, lai arī turpmāk piedāvātu modernu, aizraujošu un atbildīgu pieredzi. Esam darījuši visu, lai padarītu “Happy Studio” mājas lapu par drošu vidi bērniem, kurai vecāki var uzticēties,” saka Tomašs Navrockis, “McDonald’s” vadītājs Baltijas valstīs.

Bērni var reģistrēties “Happy Studio” mājas lapā tikai ar vecāku piekrišanu, turklāt bērni nevar izmantot mājas lapu, lai sazinātos ar pieaugušajiem, izņemot savus vecākus. Vecākiem ir izveidota atsevišķa, aizsargāta sadaļa, kuras noderīgais saturs un viegli lietojamie rīki ļauj sekot līdzi tam, kā viņu bērns lieto “Happy Studio”.

“Happy Studio” ir bezmaksas pakalpojums, un lai piekļūtu “Happy Studio” lapā esošajiem uzdevumiem, spēlēm un aktivitātēm, nav nepieciešams veikt pirkumu. “Happy Studio” nesatur uz bērniem vērstas reklāmas vai norādes uz “McDonald’s” produktiem. “Happy Studio” spēles un aktivitātes rosina bērnus izvēlēties veselīgu un daudzveidīgu pārtiku, mājas lapā var būt redzami tikai augļi un dārzeņi bez konkrēta zīmola, kā arī tādi dzērieni kā piens vai ūdens. Ir izstrādāta arī Android un iPhone viedtālruņiem paredzēta “Happy Studio” aplikācija.

“Happy Studio” atklāšanas ietvaros visos “McDonald’s” restorānos Latvijā vienu nedēļu sākot no 23.septembra būs pieejami “Happy Meal” ar “Happy Studio” tematiku.


Krīvs Krauliņš,
Mārketinga vadītājs, SIA Premier Restaurants Latvia
(McDonald’s pārstāvniecība Latvijā)


Par “McDonald’s”
“McDonald’s“ (NYSE:MCD) ir vadošais ātrās ēdināšanas pakalpojumu sniedzējs ar vairāk nekā 32 000 restorānu 117 valstīs. Ap 80% no McDonald’s restorāniem pieder franšīzēm, kas nodrošina to darbību. Papildu informācija par “McDonald’s“ ir pieejama aboutmcdonalds.com, mcdonalds.lv, Twitter (@McDonalds) un Facebook (Facebook.com/McDonalds).

“McDonald’s“ darbību Latvijā sāka 1994.gadā, atverot restorānu “Luna” Vecrīgā. 2010.gadā tika atvērts astotais restorāns t/p “Alfa” Rīgā, tā izveidē ieguldot gandrīz 500 000 latu. “McDonald’s“ Latvijā ir ne tikai vadošais ātrās ēdināšanas restorānu tīkls, bet arī labs darba devējs – pēdējo gadu laikā darbinieku skaits ir audzis gandrīz divas reizes, tagad sasniedzot vairāk nekā pustūkstoti. “McDonald’s“ piedāvā darba iespējas cilvēkiem ar īpašām vajadzībām, pašlaik šādu iespēju nodrošinot ap 20 cilvēkiem. Ienākot Latvijā, “McDonald’s“ līdzi atnesa sociāli atbildīga uzņēmuma praksi, ko apliecina 2007.gadā izveidotais labdarības fonds “Ronald Mcdonald House Charities Latvija”, kura darbība ir veltīta labdarības līdzekļu piesaistei, un ieguldījums nāk arī no ikviena pārdotā “Happy Meal” komplekta.

“McDonald’s“ pārstāvniecība Latvijā ir SIA “Premier Restaurants Latvia”, kas pieder Maltas kompānijai “Premier Capital”. “Premier Capital” pārvalda 54 “McDonald’s” restorānus Baltijas valstīs, Maltā un Grieķijā un plāno ieguldīt 14 miljonus latu attīstībā un paplašināt tīklu līdz 35 restorāniem Baltijas valstīs līdz 2013.gadam. Šogad Latvijā “McDonald’s” plāno atvērt trīs “McDrive” tipa restorānus – divus Rīgā un vienu Daugavpilī, kas kļūs par pirmo uzņēmuma restorānu ārpus galvaspilsētas.



  

Vēl ziņas

Amber Beverage Group apbalvota kā vadošā starptautiskā dzērienu nozares kompānija 2020. gadā
Lidosta Rīga gadu noslēdz ar pasažieru skaita kritumu par vairāk nekā 74%
Maxima klientu kritums līdz pat 72%
Zaļā nedēļa Berlīnē, 2021. gada 20.-21. janvārī tiešraidē
airBaltic decembrī un janvārī piedāvās vairāk nekā 2 500 lidojumu


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts