Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

23.10.2012

“McDonald’s” burgeru maizītes Baltijā gatavo no Dobeles dzirnavnieka miltiem

“McDonald’s” paziņo, ka turpmāk uzņēmuma 30 restorāniem Baltijas valstīs leģendāro burgeru maizītes tiks gatavotas no Latvijas graudu pārstrādes uzņēmuma AS “Dobeles dzirnavnieks” miltiem. 

To paredz līgums starp “Dobeles dzirnavnieku” un Polijas uzņēmumu “Fresh Start Bakeries Piekarnie Sp. z o.o.”, kas ir viens no "McDonald’s" burgeru maizīšu ražotājiem Eiropā. “Dobeles dzirnavnieks” veic piegādes ceptuvei Polijā, un pirmie no Latvijā ražotiem miltiem pagatavotie burgeri ir jau pieejami“McDonald’s” restorānos Baltijā.

“McDonald’s” rīkotājdirektors Baltijas valstīs Tomašs Navrockis: “Priecājamies, ka sadarbībā ar Latvijas lielāko miltu ražotāju “Dobeles dzirnavnieks” varēsim piedāvāt mūsu restorānu apmeklētājiem vairāk produktu, kas pagatavoti no vietējām izejvielām. 

Mēs augsti vērtējam vietējos uzņēmumus, tāpēc esam arī gandarīti par vēl vienu sadarbības partneri no Latvijas. “McDonald’s” ir tirgus līderis restorānu biznesā Baltijā ar vairāk nekā 25 miljoniem apmeklētāju gadā, un vietējo iedzīvotāju ēšanas paradumi un garšas izjūta mums ir būtiska, tāpēc to ņemam vērā, gatavojot restorānu ēdienu izvēli. 

AS “Dobeles dzirnavnieks” valdes priekšsēdētājs Kristaps Amsils: “Pirmkārt, būtiski ir tas, ka vienā no globāli populārākajiem restorāniem varēs baudīt maizīti tieši no Latvijā ražotiem miltiem. 

Otrkārt, šis darījums norāda uz Latvijas produkta – Dobeles miltu – augsto kvalitāti – tie ir pieprasīti “McDonald’s” restorāna sortimenta ražošanā, kas saviem piegādātājiem izvirza īpaši augstas kvalitātes prasības un atbilstošas sertifikācijas. Saskaņā ar “McDonald’s” standartiem esam veikuši arī graudu piegādātāju sertifikāciju.”

“McDonald’s” restorāniem Baltijas valstīs nepieciešamo nodrošina 50 piegādātāji no visas Eiropas, tajā skaitā 8 uzņēmumi no Baltijas valstīm. No Latvijā vadošā piena pārstrādes uzņēmuma “Food Union” “McDonald’s” ik gadu iepērk pienu “Lāse” 220 000 litru apjomā un bērnu maltītes “Happy Meal” vajadzībām 26 000 litrus piena “Lāsēns”. 

Paplāšu lapas, kurās var atrast informāciju par “McDonald’s” ēdienu uzturvērtību un sastāvdaļām, izgatavo “Preses nams”, savukārt salvetes nodrošina salvešu ražotājs “Lenek”. 
Lietuvas uzņēmums “Salprone” piegādā salātus un dārzeņus, “Alfas Plus” – dažādus cukura produktus un “Coca-Cola” ražotne – dažādus dzērienus. Igaunijas graudu pārstrādes uzņēmums “Tartu Mill” piegādā miltus “Fresh Start Bakeries” Zviedrijā, kas primāri ražo burgeru maizītes “McDonald’s” restorāniem Skandināvijas valstīm, bet nepieciešamības gadījumā maizītes tiek piegādātas arī restorāniem Baltijā. Uz Zviedriju piegādes arī veic AS „Dobeles dzirnavnieks”. 

Komentējot to, kā vietējiem uzņēmumiem kļūt par “McDonald’s” piegādātāju, T.Navrockis saka: “Tas ir iespējams – to apliecina jau astoņi Baltijas valstu uzņēmumi. Mēs esam atvērti sarunām ar ikvienu sadarbībā ieinteresētu uzņēmumu, kura fokuss ir augstas kvalitātes produkti par pieņemamu cenu. 

“McDonald’s” kvalitātes un drošības prasības bieži vien pārsniedz ES prasības, un ne vienmēr uzņēmumi ir gatavi investēt papildus. Tāpat, lai kļūtu par “McDonald’s” piegādātāju, ir jāatbilst vairākiem kritērijiem – jābūt labai ražošanas praksei, paškontroles sistēmai (HACCP), produktu izsekojamībai, jāražo produktus saskaņā ar “McDonald’s” produktu specifikācijām, kas iespējams nozīmē ražošanas pielāgošanu tām.”

“McDonald's” ēdienkartē ir 85 ēdieni un dzērieni, tādējādi nodrošinot daudzveidību, dažādu uzturvērtību un iespēju katram apmeklētājam izdarīt izvēli, balstoties uz saviem ēšanas paradumiem. 

Tiem, kas īpaši rūpējas par to, lai uzturā lietotu mazkaloriju ēdienus, “McDonald’s” piedāvā trīs veidu salātus, savukārt veģetāriešiem ir pieejams burgers “Filet-o-Fish” ar zivs fileju no Baltijas jūras. Bērnu maltīte “Happy Meal” piedāvā izvēlēties pienu “Lāsēns” vai minerālūdeni bērniem, kuri nevēlas dzert limonādi. Pērkot komplektu, klients var izvēlēties aizvietot kartupeļus frī ar salātiem. “McDonald’s” mērķis ir saglabāt vadību gan vietējos (valstu) tirgos, gan kopumā globālajā ēdināšanas tirgū, tādēļ sekojam līdzi laikam un pilnveidojam mūsu ēdienkarti, lai tā atbilstu klientu vēlmēm.



Baiba Zaķe

  

Vēl ziņas

Recepte: Roberto Meloni gatavo pastu krēmīgā diļļu mērcē
Latvieši ik gadu izdzer vairāk nekā 1,5 miljonus tasīšu kafijas
Latvijas dabas tūrisma piedāvājums pārsteidz britu tūroperatorus
Ādažu čipsi un Selga triumfē “Gada augu produkts 2023" aptaujā
Svinēsim Jāņus Dzegužkalnā!


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts