Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

04.08.2020

Maxima Latvija turpina veikalu tīkla attīstību


Rūpējoties par darbinieku ikdienu un klientu ērtībām, šogad Maxima Latvija, līdzās jau kopumā 11 atklātiem veikaliem, gada otrajā pusē plāno durvis vērt vēl 2 jauniem veikaliem Rīgā. Nodrošinot klientiem augstas kvalitātes produktus par zemām cenām, šogad durvis saviem apmeklētājiem ir vēruši 4 jauni veikali Rīgā, Bauskā un Daugavpilī un 7 rekonstruēti veikali Rīgā, Limbažos, Rēzeknē, Gulbenē, Jūrmalā un Liepājā. Uzņēmums veikalu tīkla attīstībā un izaugsmē šogad kopumā plāno investēt 34 miljonus eiro, radot vairāk nekā 300 jaunas darba vietas un atbalstot Latvijas ekonomikas atgūšanos. 

Attīstot piemājas veikalu tīklu visā Latvijā, kopumā 2020. gadā plānots atvērt 13 veikalus - tai skaitā gan pilnībā jaunus, gan rekonstruētus esošos veikalus Rīgā un reģionos. Šobrīd, kad joprojām ir svarīgi ievērot ierobežojumus Covid-19 izplatības mazināšanai, jaunu veikalu atvēršana nodrošina lielākas distancēšanās iespējas, samazinot cilvēku plūsmu un koncentrēšanos uz vienu iepirkšanās vietu. 

“Mums, Maxima Latvija komandai, ir svarīgi sniegt atbalstu cilvēkiem, tādēļ uzņēmums katru gadu turpina investēt veikalu tīkla paplašināšanai. Tādējādi mēs ne tikai padarām ērtāku iepirkšanos klientiem, uzlabojam veikalu vidi un labiekārtojam apkārtējo teritoriju, bet ievērojamu daļu investīcijas atvēlām veikalu aprīkošanai ar ilgtspējīgiem moderniem risinājumiem apkārtējās vides saudzēšanai, vienlaikus radot  arī jaunas darba vietas. Ir prieks, ka ar jaunu veikalu būvniecību un esošu veikalu modernizāciju mēs varam atbalstīt  arī citas šobrīd grūtībās nonākušās nozares, kā piemēram, būvniecību un vietējos ražotājus, veicinot Latvijas ekonomikas atgūšanos šajā sarežģītajā laikā,” uzsver Maxima Latvija vadītājs Viktors Troicins.

Pārdomātas investīcijas paredz arī ieguldījumus jaunākajās tehnoloģijās, digitālajos risinājumos un procesu efektivizācijā gan klientu iepirkšanās pieredzes uzlabošanai, gan darbinieku ikdienas atvieglošanai. Piemēram, pircēju ērtībām tiek paplašinātas pašapkalpošanās kasu zonas, uzstādīti digitālie skeneri un cenrāži. Kā lielo, tā arī piemājas veikalu sortiments tiek paplašināts ar food-to-go jeb gatavo maltīšu klāstu līdzi ņemšanai, kā arī ieviestas citas mūsdienīgas inovācijas.

Šogad līdz šim vērienīgākās investīcijas veikalu rekonstrukcijā  - vairāk nekā 11 miljoni eiro, ir ieguldītas “Maxima” veikalam Saharova ielā 20a, kas no Maxima XX formāta pārtapis par astoto lielformāta  Maxima XXX veikalu Rīgā. Savukārt ieguldot 8,2 miljonus eiro lielas investīcijas, uzbūvēts pilnībā jauns Maxima XX veikalā Mežaparkā, Rusova ielā 1. Nodrošinot patīkamu iepirkšanos māju tuvumā, apjomīgas investīcijas Maxima X  formāta veikala rekonstrukcijai tika ieguldītas Deglava ielā 160A - 950 tūkstoši eiro.


Jānis Beseris

  

Vēl ziņas

Recepte: Roberto Meloni gatavo pastu krēmīgā diļļu mērcē
Latvieši ik gadu izdzer vairāk nekā 1,5 miljonus tasīšu kafijas
Latvijas dabas tūrisma piedāvājums pārsteidz britu tūroperatorus
Ādažu čipsi un Selga triumfē “Gada augu produkts 2023" aptaujā
Svinēsim Jāņus Dzegužkalnā!


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts