Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

08.04.2020

Maxima aktivizē emocionālā atbalsta programmu kolēģiem




Rūpējoties par savu darbinieku emocionālo labsajūtu, Maxima Latvija ir aktivizējusi savu Īpašās palīdzības komandu, kuras ietvaros īpaši apmācīti uzņēmuma darbinieki brīvprātīgi sniegs kolēģiem atbalstu un nepieciešamības gadījumā palīdzēs tikt galā ar dažādiem emocionāliem pārdzīvojumiem, kuri var rasties, strādājot ārkārtas situācijas apstākļos.

“Esošajā situācijā rūpes par darbinieku emocionālo veselību ir tik pat svarīgas kā par viņu fizisko labsajūta. Dzīve paaugstinātas spriedzes apstākļos var radīt labvēlīgu augsni  dažādiem emocionāliem pārdzīvojumiem, tāpēc Īpašās palīdzības komanda ir vēl viens atbalsta pasākums, lai palīdzētu mūsu veikalu darbiniekiem  pārvarēt krīzi valstī, saglabājot emocionālo līdzsvaru,” uzsver Maxima Latvija  personāla vadības un tirdzniecības  tīklu direktore  Gunita Ķiesnere.

Atbalsts programmas ietvaros tiek sniegts četros līmeņos:
  • Veikalu vadītājiem ir veiktas profesionāla psihologa apmācības “Darbs ar komandu krīzes apstākļos” un sagatavotas vadlīnijas, kā strādāt ar saviem darbiniekiem krīzes periodā.
  • Brīvprātīgo kolēģu jeb īpašās palīdzības komanda regulāri sazinās ar veikalu vadītājiem, uzklausot un pārliecinātos par nepieciešamo emocionālo atbalstu, lai veiksmīgi vadītu veikala komandu;
  • Pieejams īpašs atbalsta tālrunis, kur darbinieks var zvanīt ja ir satraucies par sevi vai apkārtējām norisēm veikalā, kas saistītas ar šobrīd esošo ārkārtas situāciju.
  • Biroja darbiniekiem, kuri savā ikdienā šobrīd strādā no mājām, ir iespēja pieteikties un pārrunāt savu satraukumu, rodot mierinājumu vai jaunas ierosmes, individuālā sarunā vai kopīgā atbalsta grupā

Īpašās palīdzības komandā brīvprātīgi darbojas vienpadsmit Maxima darbinieki, kuri gandrīz divu gadu garumā ir saņēmuši gan profesionālu teorētisko apmācību, gan arī iegūtās prasmes pārbaudījuši praktiskajās mācībās. Šie darbinieki labi pārzina uzņēmuma iekšējos darbības principus, lai spētu uzklausīt un sniegt kolēģiem emocionālo atbalstu. Prakse, kad nepieciešamo atbalstu nodrošina nevis psihologs, bet gan paša uzņēmuma darbinieki, pasaulē ir plaši izplatīta. Tiek uzskatīts, ka profesionāli apmācīti un sagatavoti kolēģi mācēs uzklausīt, aprunāties un labāk saprast situāciju, jo viņi ikdienā vislabāk pārzin uzņēmuma iekšējos procesus 

Ikviens Maxima darbinieks ir aicināts izmantot Īpašās palīdzības komandas atbalstu, saņemot konsultācijas pa tālruni, e-pastā vai piesakot klātienes vizīti uz veikalu visā Latvijas teritorijā. 

Maxima Latvija ar rūpēm par darbiniekiem, klientiem un pārtikas drošību īsteno vēl virkni papildus preventīvas un profilaktiskas darbības, kā, piemēram,:
●Dabīgi vitamīni imunitātes stiprināšanai
●Aizsargmaskas pašapkalpošanās kasu  un informācijas centra darbiniekiem
●Stikla barjera starp kasieri un klientu
●Cimdi un dezinfekcijas līdzekļi



Liene Dupate-Ugule

  

Vēl ziņas

Zināmi konkursu Latvijas Gada Pavārs 2024 un Pavārzellis rezultāti
Baltijā lielākais viesnīcu operators “Mogotel Hotel Group” Stokholmā atvēris pirmo “voco hotels” zīmola viesnīcu
Projekts "CATERING ADVANCED: VET Students Mobile Training Model Nr. 2023-1-LT01-KA210-VET-000157824" veiksmīgi turpinās
Riga Food 2004 no 5.09.-7.09.
No Latvijas līdz pat Spānijas garšai – mērču saderība ar uzkodām un ēdieniem


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts