Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

19.09.2011

Martini meklē jauno reklāmas zvaigzni starp Latvijas vīriešiem

Populārais itāļu alkoholisko dzērienu zīmols „Martini” facebook sociālajā tīklā uzsācis kampaņu ar mērķi atrast reklāmas seju savai jaunākajai reklāmas kampaņai „Luck is an attitude/ Veiksme ir attieksmē”. Galvenajam varonim būs jāskūpsta 10 skaistas aktrises, par to saņemot 150 000 EUR.

7. septembrī Romā MARTINI® prezentēja savu jauno globālo reklāmas kampaņu „Luck is an attitude”, kuras ietvaros, sociālajā tiklā facebook tika atklāta kandidātu atlase ar iespēju kļūt par galveno jaunās MARTINI® reklāmas kampaņas varoni.

No visiem, kuri iesniegs pietikumus  līdz 8. oktobrim „Kisser Casting” aplikācijā MARTINI® profilā facebook.com/Martini, tiks atlasīti 35 labākie kandidāti – 10, kuri būs savākuši visvairāk  „like”/”man patīk” un 25 balstoties uz globālas MARTINI®  žūrijas vērtējumu.  Galveno reklāmas varoni  žūrija prezentēs jau novembra beigās.

„Martini” reklāmās pasaulē līdz šim piedalījušās tādas Holivudas zvaigznes kā Džordžs Klūnijs, Šārlīze Terona un Monika Beluči. Martini jaunais sauklis „Luck is An Attutude/ Veiksme ir attieksmē” mudina izmantot katru iespēju, ko sniedz dzīve. 

Kā uzsver „Martini” importētājs – uzņēmuma „Liviko” pārstāvis Igors Dobrovoļskis, iespējas uzvarēt ir ikvienam: „Viens no žūrijas pārstāvjiem, britu top modelis Deivids Gandijs (David Gandy), pasaules slavu un līgumus ar vadošajiem modes namiem ieguva tieši pēc līdzīgas talantu meklēšanas akcijas. Tikai ar web kameras video palīdzību ir iespēja pilnībā izmainīt savu dzīvi.”

Par Latvijas kampaņas patronesi ir izvēlēta žurnāla „Cosmopolitan” galvenā redaktore Santa Kristiāna Zāmuele, kura dalās savās domās par uzvaras formulu: „Ja vīrietis ir dzīvespriecīgs un pārliecināts, viņam piemīt īpašs šarms, kuram ir grūti pretoties. Piedalīties ir vērts jau tāpēc vien, ka tas ir piedzīvojums, neatkarīgi no tā, kāds būs rezultāts. Tā ir iespēja parādīt sevi un domāju, ka mēs ieraudzīsim ne vienu vien pārsteigumu.”

Lai piedalītos konkursā, jābūt sasniegušam vismaz 25 gadu vecumu. Dodieties uz facebook.com/Martini un meklējiet cilni „Kisser Casting”, kas atrodas lapas kreisajā malā, aizpildiet anketu, pievienojot fotogrāfiju un video, kurā pastāstiet, kāpēc esiet labākais kandidāts un dalieties ar draugiem.Ja Jūs vēl neesat sasnieguši 25 gadu vecumu, vai neesat gatavi pieteikties, Jums tāpat ir iespēja apskatīt galerijas, balsot par saviem favorītiem un... iegūt 10 000 EUR iesakot savus draugus. Pilnus noteikumus meklējiet uz facebook.com/Martini. Ja gribiet redzēt aplikāciju latviešu valodā, lūdzu, iestādījumos izmainiet facebook valodu uz „Latviešu”. Pieteikumu iesniegšana turpināsies līdz 8. oktobrim, bet jaunā TV reklāma tiks prezentēta jau gada beigās. Kampaņa norisinās vienlaicīgi 16 pasaules valstīs.

Par SIA „Liviko”:
„Liviko“ grupas Latvijas uzņēmums SIA „ LIVIKO” importē augsti kvalitatīvu produkciju no vairākām pasaules valstīm: Spānijas, Itālijas, Bulgārijas, Francijas, Moldovas, Lielbritānijas, Nīderlandes, Portugāles, Gruzijas, Dienvidāfrikas, Baltkrievijas, Ukrainas, ASV, Argentīnas, Čīles. Šodien Latvijas tirgū kompānija pārstāv tādus pasaules zīmolus kā Bacardi, Martini, Grey Goose, Baron Otard, Nemiroff, Freixenet, Hardy’s, Robert Mondavi, Paul Masson, Carmen, Louis Jadot, Masi, Marques de Caceres, Castel, Murviedro, Canti, un citi.

SIA „LIVIKO” kā alkoholisko dzērienu izplatītāja un importētāja piedāvājumā ir vairāk nekā 60 dažādu zīmolu alkoholisko dzērienu, kas tiek piedāvāti vietējam tirgum. "Liviko" grupa ir viens no trim lielākajiem alkohola nozares uzņēmumiem Baltijas valstīs.


Igors Dobrovoļskis,                   
SIA "LIVIKO” Mārketinga direktors

  

Vēl ziņas

Iznākusi Našķoties Zanes otrā recepšu grāmata Našķoties bērnībā
Pirmais Burger King restorāns Latvijā atvērts iepirkšanās un izklaides centrā Akropole
Automatizēti veikali, 5G roboti - kas mazumtirdzniecību Latvijā sagaida nākotnē?
60% iedzīvotāju atzīst – Covid-19 būtiski mainījis iepirkšanās paradumus
Richberry – bērna pārtikas alerģija mudināja radīt jaunu produktu


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts