Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

23.04.2014

Lieldienās „Latvijas balzama’’ reģionu veikalos apgrozījums audzis par 40%

Pateicoties siltajam un saulainajam laikam, kā arī iedzīvotāju vēlmei vairāk laika pavadīt ārpus pilsētām, pie dabas, “Latvijas balzama’’ specializēto alkoholisko dzērienu veikalu apgrozījums Lieldienu brīvdienās reģionos audzis par 40%, salīdzinot ar šiem svētkiem pagājušajā gadā.

Vislielākais pieprasījuma pieaugums, salīdzinot ar Lieldienām pērn, kad laiks bija krietni aukstāks, šajās Lieldienās bijis pēc kokteiļiem un sidriem (+80%), alus (+60%), bezalkoholiskiem dzērieniem (+60%) un vīna (+50%). 
Svētkos pieprasītāko dzērienu topā bija “LB” un “Black Balsam” kokteiļi, baltvīns “Cono Sur Cabernet Sauvignon”, alus “Cēsu Premium Pint” un “Aldaris Zelta”, degvīns “Moskovskaya Osobaya”.

Kopējais “Latvijas balzama” specializēto alkoholisko dzērienu veikalu apgrozījums aizvadītajās četrās brīvdienās bijis par 23% lielāks nekā attiecīgajā periodā pērn.

Šobrīd Latvijā ir 46 “Latvijas balzama’’ specializētie veikali, kas pieder S.P.I. Group uzņēmumam SIA “Bravo”. Veikalos iespējams iegādāties visus AS “Latvijas balzams” dzērienus, kā arī plašu klāstu importētos alkoholiskos dzērienus un citus produktus. SIA “Bravo” piederošo “Latvijas balzams” veikalu kopējais apgrozījums 2013. gadā veidoja 13 miljonus EUR, ieskaitot PVN.



Laura Sarkanābola

  

Vēl ziņas

airBaltic Fārnboro aviācijas šovā demonstrē A220-300 lidmašīnu
RestBar Mo svinēs pirmo jubileju
Narvesen papildinājis gatavo un svaigo produktu piedāvājumu
Sākusies pieteikšanās konkursam Latvijas 2018. gada pavārs
Tūrisma profesionāļiem noderīga rokasgrāmata Go rural 2018


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts