Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

23.04.2014

Lieldienās „Latvijas balzama’’ reģionu veikalos apgrozījums audzis par 40%

Pateicoties siltajam un saulainajam laikam, kā arī iedzīvotāju vēlmei vairāk laika pavadīt ārpus pilsētām, pie dabas, “Latvijas balzama’’ specializēto alkoholisko dzērienu veikalu apgrozījums Lieldienu brīvdienās reģionos audzis par 40%, salīdzinot ar šiem svētkiem pagājušajā gadā.

Vislielākais pieprasījuma pieaugums, salīdzinot ar Lieldienām pērn, kad laiks bija krietni aukstāks, šajās Lieldienās bijis pēc kokteiļiem un sidriem (+80%), alus (+60%), bezalkoholiskiem dzērieniem (+60%) un vīna (+50%). 
Svētkos pieprasītāko dzērienu topā bija “LB” un “Black Balsam” kokteiļi, baltvīns “Cono Sur Cabernet Sauvignon”, alus “Cēsu Premium Pint” un “Aldaris Zelta”, degvīns “Moskovskaya Osobaya”.

Kopējais “Latvijas balzama” specializēto alkoholisko dzērienu veikalu apgrozījums aizvadītajās četrās brīvdienās bijis par 23% lielāks nekā attiecīgajā periodā pērn.

Šobrīd Latvijā ir 46 “Latvijas balzama’’ specializētie veikali, kas pieder S.P.I. Group uzņēmumam SIA “Bravo”. Veikalos iespējams iegādāties visus AS “Latvijas balzams” dzērienus, kā arī plašu klāstu importētos alkoholiskos dzērienus un citus produktus. SIA “Bravo” piederošo “Latvijas balzams” veikalu kopējais apgrozījums 2013. gadā veidoja 13 miljonus EUR, ieskaitot PVN.



Laura Sarkanābola

  

Vēl ziņas

Digitālie risinājumi profesionālajā izglītībā: RTRIT un Lietuvas partneru kopīgā panākumu formula
10 superprodukti
AEHT 37. ikgadējā konference un sacensības Rīgā noslēdzas ar emocionālu un svinīgu apbalvošanas ceremoniju
Pavāru konkursā Global Chef Challenge Latvijas komandai izcils sniegums
Pirmo reizi Rīgā – sarunu un ēdienu festivāls Liels & Vegāns


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts