“Latvijas balzams veikalu” modernizācijā ieguldīti vairāk nekā 200 tūkstoši eiro
““Latvijas balzams veikali” (LB veikali) veikalu rekonstrukcijā un modernizācijā pusotra gada laikā investējuši 212 tūkstošus eiro”, informē uzņēmumā.
Šajā laikā Vecrīgā ir atvērti trīs jaunā premium koncepta “LB veikali”, kuru rekonstrukcijā investēti 180 tūkstoši eiro.
Vēl 32 tūkstoši eiro 2015.gadā ieguldīti ikdienas veikalu modernizācijā - izkārtņu nomaiņā ar jauno AS “Latvijas balzams” logo, kosmētiskajā remontā.
“Jaunā koncepta veikalos ir audzis pastāvīgo klientu skaits un vidējā pirkuma apjoms. Tas norāda, ka gan galvaspilsētas viesi, gan iedzīvotāji mūsdienās arvien vairāk novērtē modernu iepirkšanās vidi, patīkamu atmosfēru un zinošu, atsaucīgu personālu. Turklāt, kā liecina mūsu veiktā patērētāju aptauja, klienti novērtē arī plašo preču sortimentu - bez alkoholiskajiem un bezalkoholiskajiem dzērieniem šeit var iegādāties arī Latvijas suvenīrus un saldumus, kā arī karstu kafiju līdznešanai,” stāsta “LB veikali” vadītāja Viktorija Voičenko.
Komentējot nākamā gada plānus, V.Voičenko atklāj, ka “LB veikali” turpinās investēt veikalu tīkla rekonstrukcijā - divus jaunā koncepta veikalus plānots atvērt jau 2016.gada pirmajā pusē. Tāpat paredzēts turpināt modernizēt arī ikdienas veikalus, veicot gan kosmētisko remontu, gan mainot izkārtnes un papildinot sortimentu.
Šobrīd Latvijā ir 44 specializētie “Latvijas balzams veikali” dzērienu veikali, kuri ietilpst holdingā “Amber Beverage Group”. LB veikali veidoti pēc vienotas koncepcijas ar pircējam viegli atpazīstamu veikala ārējo veidolu un vienotu standartu klientu apkalpošanā. Veikalos iespējams iegādāties vairāk nekā 500 dažādu alkoholisko un bezalkoholisko dzērienu veidus, tajā skaita visus AS “Latvijas balzams” ražotos dzērienus, kā arī plašu importēto alkoholisko dzērienu klāstu un citus produktus.
Dana Hasana