Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

11.09.2017

“Latvijas balzams” veikalos Jūrmalā un Vecrīgā apgrozījums tūrisma sezonā audzis par 15%

Kā liecina specializētā veikalu tīkla “Latvijas balzams veikali” apkopotie dati, neskatoties uz vēso vasaru, šajā tūrisma sezonā premium koncepta veikalos Vecrīgā un Jūrmalā apgrozījums pieaudzis par 15%, salīdzinot ar pagājušā gada vasaru. 

“Latvijas balzams veikali” tīkla mārketinga vadītāja Laura Sarkanābola apgrozījuma pieaugumu pamato ar biežāku tūristu iegriešanos plašajos Vecrīgas un Jūrmalas veikalos, kā arī dārgākiem pirkumiem. Tas ietekmējis vidējā pirkuma groza pieaugumu un apgrozījumu. Lai arī primārais pirkums Latvijas balzams premium veikalos ir alkoholiskie dzērieni, tūristi labprāt iegādājas arī “pirmās nepieciešamības” preces, vasarā – ūdeni, saldējumu – kā arī dažādus  suvenīrus, kurus aizvest mājiniekiem.

Latvijas balzams veikali Vecrīgā un Jūrmalā piedāvā arī dzērienu degustācijas tūristu grupām. Kā liecina pārdevēju pieredze, nogaršojot iepriekš nebaudītus vietējos un ārzemju dzērienus, aptuveni 70% gadījumos viesi veic pirkumu. 


Laura Sarkanābola

  

Vēl ziņas

LIAA ielūdz uz 3 semināriem - satura mārketings
Ceļotāji arvien biežāk dod priekšroku Latvijas un Igaunijas industriālā mantojuma iepazīšanai
Izstāde Fruit Logistica 2019 no 6.-8. februārim
Zināmi konkursa Lietuvas labākais šefpavārs 2018 uzvarētāji
Uzturs. 7 noderīgi, bet mazāk populāri produkti


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts