Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

08.01.2014

“Latvijas balzams” veikali: svētkos pirktākie bijuši „Rīgas Melnais balzams Upeņu” un dāvanu komplekti.

2013. gada nogalē „Latvijas balzams” veikalos (LB veikali) pircēji visbiežāk vēlējās iegādāties „Rīgas Melno balzamu ar upeņu garšu”, ko pirka ne tikai savam patēriņam, bet arī, lai pasniegtu svētkos kā dāvanu – informē „Latvijas balzams” veikali. 

Svētku laikā īpaši pieprasīti bija arī dāvanu komplekti ar „Rīgas Melno balzamu ELEMENT” un ar „Rīgas Šampanieti oriģinālo”, kam pievienota šokolādes eiro medaļa, kā arī citi dāvanu komplekti. 

„Šogad svētku laikā pieprasījums pēc „Rīgas Melnā balzama” produktiem salīdzinājumā ar 2012. gada attiecīgo periodu pieauga par 30%. Novērojam izteikti lielu suvenīru popularitāti ar „Rīgas Melnais balzama” simboliku un pieprasījumu pēc keramikas izstrādājumiem. Tajā pat laikā par 60% pieauga pieprasījums pēc konjaku grupas dzērieniem un viskijiem (+40%). Arī konfekšu un citu saldumu pārdošana svētku periodā auga par 10%”, stāsta LB veikalu mārketinga vadītāja Laura Sarkanābola.

Protams, svētku laikā pieprasīti bijuši arī tādi dzērieni kā šampanietis „Moët & Chandon”, dzirkstošie vīni „Zonin Prosecco” un „Martini Asti”, kā arī degvīns „Zelenaja Marka”, viskijs „Tullamore” un konjaks „Hennessy”.

Kā informē LB veikalu pārstāve, jauno gadu uzsākot, „Latvijas balzams” veikalos nav atzīmēti traucējumi vai problēmas, veicot norēķinus ar eiro: „Kases un uzskaites sistēmas tika laicīgi pārprogrammētas, jaunais gads ir iesācies mierīgi un atbilstoši plānotajam. 
Pirmajās gada dienās LB veikalu pircēji variāk norēķinās ar skaidru naudu latos, tāpat populāri ir bijuši norēķini ar bankas kartēm. Novērots, ka LB veikalu pircēji šajās dienās ir saprotoši”. 

Pārdotāko alkoholisko dzērienu TOP5 LB veikalos laikā no Ziemassvētkiem līdz Jaunajam gadam veido: „Rīgas Melnais balzams ar upeņu garšu” 0.5 l, „Rīgas Šampanietis Oriģinālais” 0.75 l, brendijs „Bonaparte” 0.7 l, „Rīgas Melnais balzams” 0.5 l un konjaks „Courvoisier VSOP” 0.7 l. 


Svētku nedēļas laikā LB veikalos pārdotas aptuveni 500 pudeles „Latvijas balzams” radītā jaunā bezalkoholiskā dzēriena bērniem „Quick Fox”. 


Pircēji visvairāk deva priekšroku tieši dzērienam ar persiku-ķiršu garšu. „Quick Fox” ir veidots uz dabīgas ābolu, persiku un ķiršu sulu bāzes un nesatur mākslīgas krāsvielas, kas ir būtiski, radot produktus bērniem. 


Šis dzēriens novitāte un pircējiem tika prezentēts īsi pirms Ziemassvētkiem.


Dana Hasana

  

Vēl ziņas

Vai Latvijā ražotie sieri der restorānu ēdienkartē
PVD atklāj nelegālus medījumu gaļas produktu ražošanas uzņēmumus
“Rīgas Melnais Balzams” aktīvi startē ASV tirgū
Rīgā tūristu skaits palielinājies
Restorānu ceļveža White Guide Baltic-30 labākie Baltijas restorāni


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts