Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

06.02.2013

„Latvijas balzams” piedalīsies lielākajā Austrumeiropā pārtikas izstādē PRODEXPO 2013.


Uzņēmums plāno izaugsmi Krievijā un NVS 

AS „Latvijas balzams” būs pārstāvēta ar savu stendu un plašu produktu klāstu lielākajā pārtikas forumā Austrumeiropā un NVS reģionā – izstādē PRODEXPO 2013, kas notiks Maskavā no 11. līdz 15.februārim. Uzņēmums stratēģiski vērtē dalību šajā izstādē, kas ir „atspēriena punkts” eksporta tīkla paplašināšanā NVS un Austrumeiropā. „Latvijas balzama” dalība izstādē notiek ar LIAA eksporta attīstības programmas līdzfinansējumu. 

Kā informē uzņēmums, AS „Latvijas balzams” stendā PRODEXPO būs pārstāvēti gan jaunākie produkti kā degvīns „Riga Black® Vodka” un brendijs „Grand Cavalier Exclusive”, gan arī jau vietējā tirgū labi atpazīstami dzirkstošie vīni un liķieri, kas būs jaunums izstādes dalībniekiem un apmeklētājiem. 

„Paplašināšanās Krievijas un NVS valstu tirgū noteikti ir mūsu eksporta fokuss šim gadam, tādēļ dalību PRODEXPO vērtējam kā stratēģisku soli. Tas ir viens no lielākajiem pārtikas nozares forumiem Eiropas un NVS telpā, kas ik gadu pulcē vairāk nekā 50 tūkstošus apmeklētāju – no kuriem 90% ir profesionāļi jeb izplatītāji, tirdzniecības tīklu pārstāvji. Esam noskaņoti uz aktīvu, mērķtiecīgu darbu izstādē, kas rezultētos jaunos sadarbības līgumos”, pauž AS „Latvijas balzams”(LB) Eksporta direktors Justs Dzedons.

Komentējot gaidāmos rezultātus no dalības izstādē Maskavā, LB Eksporta direktors saka: 

„Esam sagatavojuši izstādei ļoti daudzpusīgu piedāvājumu, pārstāvot segmentus, kuros esam tradicionāli stipri – tie ir dzirkstošie vīni, liķieri, brendiji un arī neiztrūkstoši „Rīgas Melnais balzams” un Balzams ar upeņu garšu. Pieņēmām lēmumu arī par diezgan drosmīgu soli – neskatoties uz milzīgo degvīnu konkurenci Krievijā, piedāvāt izstādē arī mūsu jaunāko premiālās kvalitātes degvīnu „Riga Black® Vodka”. 

„Kopumā mērķēsim ne tikai uz sadarbības paplašināšanos Krievijas tirgū, bet arī uz vēl maz apgūtajiem NVS tirgiem kā Azerbaidžāna, Kazahstāna, Gruzija, kur mūs pazīst kā ražotāju, un mēs, savukārt, saskatām izaugsmes iespējas”, uzsver „Latvijas balzama” pārstāvis. 

Jāpiemin, ka „Latvijas balzams” būs viens no diviem Baltijas reģiona alkoholisko dzērienu ražotājiem, kas piedalīsies izstādē. Kopumā 22 paviljonos būs pārstāvētas vairāk nekā 2000 kompānijas, to skaitā 336 alkoholisko dzērienu nozares uzņēmumi no 29 valstīm. 




Dana Hasana

  

Vēl ziņas

Amber Beverage Group apbalvota kā vadošā starptautiskā dzērienu nozares kompānija 2020. gadā
Lidosta Rīga gadu noslēdz ar pasažieru skaita kritumu par vairāk nekā 74%
Maxima klientu kritums līdz pat 72%
Zaļā nedēļa Berlīnē, 2021. gada 20.-21. janvārī tiešraidē
airBaltic decembrī un janvārī piedāvās vairāk nekā 2 500 lidojumu


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts