Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

31.07.2013

„Latvijas balzams”: LGBT boikots nav ietekmējis Stolichnaya® ražošanu

Komentējot vairākos masu medijos izskanējušo ziņu par to, ka AS „Latvijas balzams” darbību varētu ietekmēt Amerikas LGBT organizāciju aicinājums boikotēt Krievijas preces, kas maldīgi skāris arī premiālo degvīna zīmolu Stolichnaya® ”Latvijas balzams” (LB) Komunikācijas vadītāja Dana Hasana apliecina, ka šobrīd nav pamata runāt par premiāla degvīna Stolichnaya® plānoto ražošanas apjomu samazinājumu.

Zīmola Stolichnaya® īpašnieki – SPI Group, kas atrodas Luksemburgā, informē, ka degvīna pārdošanas apjomus minētie notikumi nav ietekmējuši. SPI Group vadība uzsver, ka tolerance, godīgums un caurspīdīgums darbībā, vienlīdzība un dažādība ir tās vērtības, uz kurām ir balstīta SPI Group biznesa filozofija.


 LGBT sabiedrība ASV un citur pasaulē ir būtiska patērētāju auditorija. Pašlaik notiek aktīvs skaidrojošs darbs, lai novērstu radušos pārpratumu par degvīna Stolichnaya® izcelsmi. 

„Esam pārliecināti, ka zīmola īpašnieks SPI Group ir paskaidrojis sabiedrībai, ka viens no populārākajiem pasaulē degvīniem Stolichnaya® netiek ražots Krievijā, bet gan kopš 1948.gada tiek ražots šeit AS „Latvijas balzams”.


 Degvīns Stolichnaya® un SPI Group ir pauduši publisku atbalstu starptautiskai LGBT sabiedrībai cīņā ar Krievijas valdības ieņemto pozīciju pret seksuālajām minoritātēm un to tiesībām, izplatot oficiālu vēstuli no grupas vārda un uzsverot, ka Stolichnaya® nekad nav pretnostatījusi sevi LGBT kustībai un ir realizējusi virkni atbalsta kampaņu”, pauž D.Hasana.  

Uzņēmuma pārstāve informē, ka pirmajā pusgadā „Stolichnaya” ražošana „Latvijas balzamā” pārsniegusi plānoto, kas ir ievērojams uzkrājums arī negaidītu tirgus pārmaiņu gadījumā: „Dati liecina, ka degvīna Stolichnaya® ražošanas apjomi šī gada 6 mēnešos auguši par 10% attiecībā pret pērnā gada attiecīgo posmu, kas ir iepriecinoša statistika”. 

Šogad Latvijas tirgū ir uzsākta vairāku jaunu „Stolichnaya” produktu izplatīšana”, kas saražoti tepat „Latvijas balzamā”. Tā reaģējot uz pasaulē un Latvijā pieaugošo aromatizēto degvīnu popularitāti, degvīna Stolichnaya® līnija Latvijā šogad tika paplašināta ar trim aromatizētiem degvīniem : Stoli® Wild Cherri, Stoli® Chocolat Razberi un Stoli® Salted Karamel, kā arī ar vieglo degvīnu ar samazinātu alkohola līmeni jeb 20% absolūtā spirta - Stoli® Red. Aprīlī tika uzsākta jauna alkoholiskā kokteiļa „Stoli Cold” ražošana. 

Neskatoties uz joprojām fiksēto kopējo degvīna tirgus kritumu Latvijā, pērn degvīna Stolichnaya® realizācija vietējā tirgū pieauga par 33%. 



Dana Hasana

  

Vēl ziņas

Pērn Latvijā pārdoti vairāk nekā 1,6 miljoni Gruzijas vīna pudeļu
Pārtikas uzņēmums HKScan Latvia pārgājis uz atjaunojamo elektroenerģiju
Lauku tūrisma uzņemēji var pieteikties vides kvalitātes zīmei Zaļais sertifikāts
Kā atjaunot imunitāti pavasarī? Iesaka uztura speciāliste
Ministru kabinets ceturtdien vienojās par kritērijiem ierobežojumu mīkstināšanai sabiedriskās ēdināšanas nozarē


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts