Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri Tallinn FoodFair

Ziņas

20.12.2013

“Latvijas balzams” izlaiž savu pirmo bezalkoholisko dzērienu bērniem “Quick Fox”

Pirms diviem gadiem pašmāju alkoholisko dzērienu ražotājs “Latvijas balzams” laida klajā “Rīgas bezalkoholisko dzirkstošo dzērienu”, domājot par tiem, kuru darba pienākumi svētku laikā nepieļauj alkoholisko dzērienu lietošanu vai kuri vienkārši nelieto alkoholu, bet izvēlas kvalitatīvu bezalkoholisku dzirkstošo dzērienu. 

Šogad, svētkus sagaidot, ir padomāts tieši par bērniem – “Quick Fox” jeb “Ašais lapsēns” ir jauns bezalkoholiskais dzēriens, ko izveidojuši “Latvijas balzama” meistari. Šis ir pirmais uzņēmumā radītais bezalkoholiskais dzēriens tieši bērniem, un tā tapšanā aktīvi piedalījušies uzņēmuma darbinieku bērni un viņu draugi vecumā no sešiem līdz divpadsmit gadiem. Foto.

“Quick Fox ir  izdevies krāsains un košs kā garšu, tā noformējuma ziņā, un par to jāsaka liels paldies arī mūsu fokusa grupai jeb līdzautoriem – bērniem, kuru viedoklim bija ļoti būtiska loma šī bezalkoholiskā dzēriena tapšanā. 

Mums bija unikāla pieredze praksē pārliecināties par to, kādi faktori ir būtiski bērniem – ja pirmais ir pievilcīga krāsa, tad otrais un galvenais – tieši mazajam patērētājam tīkama garša”, stāsta AS “Latvijas balzams” komercdirektors Valters Kaže. 

“Labā ziņa vecākiem noteikti ir tā, ka šis dzēriens ir veidots uz dabīgas ābolu, persiku un ķiršu sulu bāzes un nesatur mākslīgas krāsvielas, kas ir būtiski, radot produktus bērniem,” uzsver “Latvijas balzams” pārstāvis, piebilstot, ka “Dzērienam redzējām izaugsmes potenciālu ne vien Latvijā, bet arī ārvalstīs.

 Tas noteica angliskā nosaukuma izvēli, pie tam, interesanti, ka šis nosaukums likās pievilcīgs arī mazajiem patērētājiem.”

Dzēriena “Quick Fox” etiķetes centrālais tēls ir draudzīgs un košs lapsēns, kas iebridis krāsainā dārzā. Vizuālo izskatu krietni ietekmējis mazo patērētāju aptaujas, kurās bērni vecumā no 6- 12 gadiem vērtēja vairākas dizaina versijas, ko veidoja Latvijā pazīstamā māksliniece Agnese Kurzemniece.

 “Quick Fox” dzirkstošais bezalkoholiskais dzēriens tiks piedāvāts divās garšu variācijās – ar ābolu-vaniļas garšu un ar persiku-ķiršu garšu. Tilpums – 0. 75l.

Pirmā bezalkoholiskā dzēriena “Quick Fox” partija tiek ražota šodien un nonāks tirdzniecībā “Latvijas balzams” specializētajos dzērienu veikalos jau tuvāko dienu laikā un pēc tam arī lielveikalu ķēdēs.


Dana Hasana

  

Vēl ziņas

Vai produkta iepakojuma dizainam ir nozīme
Izdota grāmata Tūrisma uzņēmuma vadīšana kultūras atšķirību kontekstā
Latvijai raksturīgiem svaigiem augļiem, ogām un dārzeņiem tiks samazināts PVN
Tallinn FoodFair ir nr. 1 pārtikas nozares izstāde Igaunijā. Norisināsies jau pavisam drīz!
Vairāki restorāni Rīgā un Jūrmalā paziņojuši par atteikšanos no sprostos dētu olu izmantošanu


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts